يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۵۱۷
زمان انتشار: ۰۸:۳۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
با صدور پیامی
سردار پاکپور تأکید کرد: خون‌های پاک شهیدان مدافع حرم،‌ جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و انتقامی سخت از اردوگاه سلطه صهیونیسم و تروریست‌های اجاره‌ای را نوید می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پی شهادت سردار سرافراز شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زره‌ای 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه و از مدافعین حرم در سوریه،‌ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در لحظات پرماجرایی که جهانیان شاهد پیروزی‌های راهبردی و افتخارآمیز رزمندگان اسلام تحت بیرق مقاومت زینبی در سرزمین شام هستند، سرداری سرافراز و فرمانده‌ای مجاهد و دلاور از تربیت‌یافتگان ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی به غافله شهیدان همیشه جاوید اسلام عزیز پیوست.

سردار شهید سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان فرمانده مومن،‌انقلابی سلحشور و ولایت‌مدار تیپ زره‌ای 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌پس از مجاهدت‌های درخشان در 8 سال دفاع مقدس و نقش آفرینی‌های بزرگ در سنگرهای خطیب مدیریتی و رزمی در یگان‌های مختلف این سازمان، در راستای مأموریت‌های مستشاری و حمایت سپاه اسلام، از مقاومت اسلامی سوریه، به یاری ارتش و نیروهای مردمی این کشور برای مقابله با داعش و تروریست‌های تکفیری شتافت و سرانجام در دفاع از حرم آل الله جامه شهادت پوشید.

تردیدی نیست خون‌های پاک شهیدان عاشورایی مدافعان حرم، جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و با رسوا کردن مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، انتقامی سخت از اردوگاه سلطه صهیونیسم و تروریست‌های اجاره‌‌ای را رقم زده و پیروزی امت اسلامی در این جدال سرنوشت ساز را «خبر اول» رسانه‌های جهان خواهد ساخت.

این جانب با تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده بصیر،‌ شجاع و خردمند به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله)، خانواده معظم و همرزمان وی و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران، به‌ویژه مردم شهیدپرور خطه خراسان، از پروردگار متعال خواهانم با دفع شرّ و مصائب جاهلیت مدرن از امت اسلامی،‌ اسباب سقوط استکبار و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تروریسم تکفیری را مقدر فرماید.

السلام علیکم و رحمه و برکاته

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
سنگرهای "خطیب" دیگه چیه؟همون خطیره؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها