يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۵۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
سبز، بنفش و حالا آبی؛
اصلاح‌طلبان برای چندمین بار در انتخابات رنگ عوض می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان: این طیف در انتخابات ریاست جمهوری 88 رنگ سبز را انتخاب کردند و کوشیدند به نوعی از کودتای مخملین دامن بزنند اما این رنگ برای آنها شگون نداشت و اسباب سرشکستگی‌شان را هم در رقابت انتخاباتی و هم صف‌کشی خیابانی فراهم آورد. آنها 4 سال بعد به اعتبار همراهی با روحانی مجبور شدند «بنفش» شوند و عارف را مجبور به انصراف کنند، چرا که وی بیش از 8 درصد رأی نداشت؛ هر چند که بعداً مدعی شدند روحانی از خود پایگاه اجتماعی ندارد و با رأی اصلاح‌طلبان پیروز شده است.

اصلاح‌طلبان حالا برای بار سوم می‌خواهند رنگ عوض کنند و این بار احتمالاً «آبی» می‌شوند.

حسین کمالی (رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و دبیر کل حزب اسلامی کار) در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای سیاستگذاری اصلاحات و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا رنگ انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات آبی است یا خیر؟ اظهار کرد: من در هیئت رئیسه شورای عالی پیشنهاد کردم که رنگ آبی به عنوان رنگ انتخاباتی اصلاح‌طلبان انتخاب شود و مورد پذیرش هم واقع شد. اما وقتی در جلسه شورای سیاستگذاری این پیشنهاد را مطرح کردیم، مورد تردید قرار گرفت، اما این موضوع همچنان مطرح است و باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها