أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۶۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان اسدی خانوکی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار‌آفرین حسن و عبدالرضا ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعۀ الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار‌آفرین حسن و عبدالرضا موجب تألم فراوان شد.

در سایه تربیت این ذاکر اهل بیت علیهم السلام، نمونه ‏های سربلند سلحشوری و جانبازی پرورش یافتند؛ که همواره ضامن امنیت و اقتدار ملت و گنجینه افتخار ایران اسلامی‌ خواهند بود.

این جانب مصیبت وارده را تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعۀ الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها