أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۷۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
اگر گوشی آیفون شما شکسته و به دنبال تعویض آن با یک مدل جدیدتر هستید، از ابتکار عمل تازه اپل در این زمینه بسیار خوشحال خواهید شد.

به گزارش پایگاه 598، اپل اعلام کرده افرادی که آیفون های خود را از نمایندگی های مجاز تهیه کرده باشند می توانند در صورت شکستن نمایشگر گوشی آنها را تعویض کنند.

علاوه بر این علاقمندان می توانند برای نصب محافظ نمایشگر آیفون به فروشگاه های مجاز اپل مراجعه کنند. اپل پیش از این به مالکان مدل های قدیمی آیفون امکان می داد اعتباری برای خرید مدل های جدیدتر این گوشی دریافت کنند. اما این اعتبار به افرادی که نمایشگرهای گوشی هایشان شکسته بود یا دوربین و دکمه های گوشیشان شکسته بود پرداخت نمی شد.

با تغییر سیاست اپل، مالکان گوشی های آیفون 5 اس، 6 و 6 پلاس که موبایل هایشان آسیب دیده باشد هم از خدمات دریافت اعتبار برای خرید گوشی جدید بهره مند می شوند. البته هدف اصلی از اجرای این طرح خرید گوشی های جدیدتر اپل است و نه صرفا تعمیر نمایشگر گوشی.

ظاهرا اعتباری که برای مالکان این سه گوشی در نظر گرفته شده به ترتیب 50، 200 و 250 دلار است. اپل همچنین محافظ پلاستیکی نمایشگر آیفون را در فروشگاه های مجاز خود در اختیار مشتریان می گذارد تا از آسیب دیدن احتمالی گوشی های آنها جلوگیری کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها