يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۷۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به حمایت بیشتر دولت به تولیدکنندگان در شرایط پساتحریم، گفت: واردات بی‌رویه سبب رکود در بازار کاغذ کشور شد.
به گزارش پایگاه 598، ابوالفضل روغنی گلپایگانی صبح امروز در حاشیه بازدید فرماندار ساری از صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه این واحد در شرایط اضطراری می‌تواند دستور توقف تولید را صادر کند، اظهار داشت: بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشات روزانه پساب خروجی از واحدهای تولیدی و پساب تصفیه شده خروجی از کارخانه، بررسی نتایج آب چاه‌ها، پساب شهرک‌های مسکونی و آب رودخانه پذیرنده پساب، اندازه‌گیری گازهای خروجی دودکش‌ها، از جمله اقدامات این واحد در جهت حفظ محیط زیست است.

وی با بیان اینکه واردات بی‌رویه منجر به وارد شدن ضربه‌های جبران‌ناپذیر به اکثر صنایع به ویژه کاغذ شده است، گفت: به گونه‌ای که برخی از تولیدات داخل در انبارها باقی مانده و تولیدکنندگان شاهد واردات غیرحرفه‌ای و اصولی همان محصول هستند که همین امر ضربه‌ای سهمگین به تولید کشور به ویژه در حوزه اشتغال و بیکاری جوانان به وجود آورده که لازم است مسئولان ذی‌ربط برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

فرماندار ساری نیز با بیان اینکه در شرایط پس از به فرجام رسیدن برجام، باید به سمت بهبود فضای کسب و کار، حرکت کنیم، گفت: مشکل عمده امروز جوانان، بیکاری است و واحدهای فعال می‌توانند با طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال ایجاد کنند.

حسین‌زادگان  افزود: فعالیت این شرکت در حوزه‌های مختلف، قابل ارزیابی است.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت چوب و کاغذ مازندران افزود: فعالیت‌های این مجموعه در زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار ساری با بیان اینکه در شرایط پس از به فرجام رسیدن برجام، باید به سمت بهبود فضای کسب و کار، حرکت کنیم، گفت: مشکل عمده امروز جوانان، بیکاری است و واحدهای فعال می‌توانند با طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه در فضای ایجاد شده و رفع تحریم‌ها، دولت به دنبال این است با تعامل مثبت و سازنده با دنیا، روابط تجاری و اقتصادی را بهبود بخشد، تصریح کرد: همانگونه که رئیس‌جمهور اعلام کردند در اهداف ملی و توسعه‌ای کشور، اختلافی وجود ندارد و باید دست به دست دهیم تا مشکلات را رفع کنیم.

حسین‌زادگان با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در میان مردم، گفت: مردم ما سال‌ها در مقابل تحریم ایستادگی کردند و  باید قدردان مردم باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها