أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۶۲۷۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال اهواز گفت: با اینکه می‌گویند ما بازی ساده‌ای پیش‌رو داریم به عنوان یک مربی می‌گویم که این بازی اصلا ساده نیست.
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران برابر استقلال اهواز حاضر شد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

مظلومی درخصوص دیدار با استقلال اهواز گفت: جا دارد سالگرد پیروزی انقلاب را پیش از هر چیز به مردم تبریک بگویم. برعکس اینکه عده ای می گویند بازی ساده ای پیش روی ماست، احساس می کنم که روز یکشنبه دیدار سختی خواهیم داشت. استقلال اهواز تیمی دونده است ولی ما هدفمان کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی است. شناخت خوبی از حریف داریم و ان شاءالله از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و به سه امتیاز برسیم. برای استقلال اهواز احترام زیادی قائلیم و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی گفت: نیم فصل دوم همیشه سخت است. ما درخواست جذب یک بازیکن را دادیم که هنوز پرونده اش بسته نشده است. برخی بازیکنان نمی خواهند تست فنی دهند و ما چون روی این قضیه لطمه خورده ایم به دنبال کسی هستیم که چند جلسه با ما کار کند و بعد نظر بدهیم. ما تیم خوبی داریم و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. اگر هم کسی جذب نشود با همین نفرات راه را ادامه می دهیم چون با همین نفرات تا اینجا خوب بوده ایم.

مظلومی درخصوص دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ذوب آهن گفت: من از نیمه اول تیمم در آن بازی راضی نبودم. البته ما با تیم خوبی بازی می کردیم و شرایط بدنسازی را هم تازه پشت سر گذاشته بودیم. ما از نتیجه برابر ذوب آهن راضی هستم. کلا بازی اول بعد از 40 روز استراحت سخت است. من از تلاش بازیکنانم راضی هستم و آنها زحمت کشیدند.

وی در مورد غایبان دیدار فردای تیمش اظهار داشت: رحمتی، محسن کریمی، امین حاج محمدی و خسرو حیدری غایبان ما در این مصاف هستند.

مظلومی در مورد اینکه گفته می‌شد وی از رحمتی به دلیل دریافت کارت زرد انتقاد کرده، گفت: به من گفتند مهدی کارت را عمدی گرفته که گفتم نه عمدی نگرفته است. از رحمتی متشکرم که یک ماه و اندی تلاش کرد و خودش را به بازی رساند. حیف شد که در اختیارش نداریم. البته ما طالب لو را هم داریم. رحمتی به دلیل مصدومیتش تعلل می کرد تا ضربه بزند. او دو کارت قبلی اش را هم به همین دلیل گرفت. نمی دانم چرا کسی روی آن دو کارت زوم نکرد و تنها این کارت دیده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها