أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۷۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
یکه زارع گفت: قرارداد پژو یک موفقیت بود، اما زمانی که محصولاتی را با برند خودمان عرضه کنیم، زبان مذاکره ما با خارجی‌ها قوی‌تر خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، هاشم یکه‌زارع امروز در مراسم افتتاح تولید انبوه موتور توربوشارژ اظهار داشت: قبلاً تصور می‌شد کاهش هزینه‌ها باید از محل کاهش دستمزد کارکنان محقق شود، اما ما این مسئله را از روش‌های دیگری مانند مصرف ورق محقق کردیم، به طوری که در سال 93 بیش از یک‌هزار میلیارد تومان کاهش هزینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: بدهی ایران‌خودرو در سال 93 از 3 هزار و 700 میلیارد تومان به 2600 میلیارد تومان رسید.

یکه‌زارع در ادامه با بیان اینکه قرارداد پژو برای ما افتخار محسوب نمی‌شود، گفت: قرارداد پژو یک موفقیت بود، اما زمانی که محصولاتی را با برند خودمان عرضه کنیم، زبان مذاکره ما با خارجی‌ها قوی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تولید بدنه، تریم داخل و کفی بر صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی به توانایی خوبی در طراحی رسیده‌ایم، گفت: در حال حاضر بر روی پلت‌فرم تمرکز کرده‌ایم.

مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه سال آینده موتور دیزل را پیگیری خواهیم کرد، گفت: در زمینه گیربکس کم‌کاری شده که دنبال جبران این موضوع هستیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه تا سال 1404 باید به تولید 3 میلیون خودرو برسیم، گفت: همین رقم باید یک میلیون دستگاه صادر شود.

وی تصریح کرد: سهم ایران خودرو در بازار داخل در شهریور 92 معادل 36 درصد بود که در حال حاضر به 52 تا 54 درصد رسیده است و بقیه سهم بازار متعلق به سایر رقبا است.

وی تأکید کرد: از هدفگذاری انجام شده برای تولید 3 میلیون دستگاه خودرو در سال 1404، 60 درصد یعنی معادل یک میلیون و 800 هزار دستگاه را در ایران خودرو تولید خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در 11 ماه گذشته به اندازه 5 سال ماشین برای مردم عوض کردیم، گفت: اگر ماشین نو به مشتری تحویل داده شود و بعد از چند ماه موتورش نیاز به تعویض داشته باشد، مشتری از ما دل‌چرکین می‌شود که باید این‌جور مشکلات برطرف شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها