أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۷۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
استقبال از پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و انتشار خبر شکست محاصره شهرک‌های نبل و الزهرا از همان ساعات ابتدایی روز چهارشنبه موجب شد هشتگ «#سلام_لنبل_والزهراء» در توییتر به عنوان یکی از موضوعات داغ به کاربران معرفی شود.

به گزارش پایگاه 598، شکستن حصر 4 ساله دو شهرک سوق الجیشی نبل و الزهرا در نزدیکی حلب فتح بزرگی بود که در هفته گذشته رقم خورد؛ این پیروزی بزرگ واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی داشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی که پیش از این با راه‌اندازی کمپین‌های مختلف (این لینک) گامی در جهت اطلاع رسانی از فجایع شهرک‌های در محاصره بر‌می‌داشتند تا بایکوت رسانه‌های غرب را در این زمینه بشکنند با شکست این حصر 4 ساله با انتشار پیام‌های تبریک مقاومت رزمندگان جبهه مقابله با تروریست‌های تکفیری را پاسداشتند.

استقبال از پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و انتشار خبر شکست محاصره شهرک‌های نبل و الزهراء از همان ساعات ابتدایی روز چهارشنبه موجب شد تا هشتگ #سلام_لنبل_والزهراء در توییتر به عنوان یکی از موضوعات داغ به کاربران معرفی شود.

 

هشتگ #سلام_لنبل_والزهراء واکنش کاربران توییتر به شکست حصر نبل و زهرا در سوریه را نشان می‌دهد؛‌ در ادامه برخی از مطالب به اشتراک گذاشته کاربران در استقبال از آزادسازی و پایان حصر 4 ساله دو شهرک «نبل» و «الزهراء» را می‌خوانید:

 

* درود بر شما برای مقاومتی کردید...

*استبداد را زیر پای خود بگذارید رزمندگان اسلام

*یاد شهدای مدافع حرم گرامی باد ...

 

*از خدا می‌خواهم که شما را محافظت کند، مردان خدا ...

 

* سلام بر نبل و الزهراء و سلام بر مردان خدا کسانی که برای بدست آوردن این پیروزی تلاش کردند

 

 

*سلام بر نبل و الزهراء و  ادای احترام بر ایستادگی بعد از بردباری و صبر در راه خدا ... 

 

*و حسین (ع) به ما آموخت چگونه بر سختی‌ها صبر کنیم تا پیروز شویم ...

 

* مقاومت مردم نبل و الزهراء نزد پرودگار محاسبه می‌شود و همانا پیروزی از آن حزب خداست

 

* سلام بر نبل فرزندان زهرا (س)؛  ای تکفیری صبر کن ما گور تو را خواهیم کند... 

 

به گزارش فارس، ارتش سوریه و حزب‌الله و گروه‌های متحد آنان موفق شدند چهارشنبه 14 بهمن بعد از ساعت‌ها درگیری، محاصره چهار ساله نبل و الزهراء را از محور شرقی نبل بشکنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها