أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۷۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان گفت: علی مطهری سرلیست جبهه مستقلین برای انتخابات مجلس دهم تأیید صلاحیت شد.

به گزارش پایگاه 598، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، از تأیید صلاحیت علی مطهری خبر داد و گفت: سرلیست ما آقای علی مطهری از سوی شورای نگهبان تأیید شده، لذا جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان روز 20 بهمن طبق وعده قبلی لیست خود را مشخص و منتشر می‌کند.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت، آزادی تفکر و آزادی بیان و نجات مردم از وضعیت اقتصادی کنونی تلاش می‌کنیم و امیدواریم مجلس مستقل و معتدل داشته باشیم. 

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: تأیید یا ردصلاحیت بنده و امثال ما وقفه‌ای در کار جبهه مستقلین و اعتدالگرایان به وجود نخواهد آورد و این جبهه که با حضور 38 حزب، جمعیت و تشکل سیاسی تشکیل شده، در انتخابات حضوری فعال خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
۲
۲
تهدید رفسنجانی جواب داد
پاسخ
علی
ROMANIA
۱۵:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
شورای نگهبان هم کارهای جالب انگیزی انجام میدهد ! چطور علی مطهری که بارها خلاف مواضع روشن رهبری جبهه گیری کرده تائید صلاحیت شده .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها