کد خبر: ۳۶۲۷۹۷
زمان انتشار: ۰۸:۰۴     ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
اژه‌ای مطرح کرد؛
معاون اول قوه قضاییه گفت: به امید خدا انتخابات روز ۷ اسفند مثل سالهای گذشته انتخاباتی پرشور و در کمال آرامش و امنیت خواهد بود و البته مردم هم مانند گذشته مراقب شیطنت‌های بیگانگان هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه امشب در برنامه نگاه یک ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر در خصوص فضای انتخاباتی در کشور گفت: ما در آستانه دو انتخابات بزرگ و ایام مبارک فجر هستیم ان شالله این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته در کمال آرامش و با حضور حداکثری افراد واجد شرایط اتفاق می افتد و مردمی که به آرمان های میهن اسلامی اهمیت می دهند حتما در انتخابات شرکت می کنند مردم با مسائل انتخاباتی و تخلفات آشنا شده‌اند و سعی میکنند رعایت کنند و مراقب تبلیغات مسموم دشمن که از خارج نشأت می گیرد توجه می کنند.
 
اژه‌ای گفت: ما در سال 94 تا الان تخلفات زیادی نداشته ایم و قوه قضائیه با کمک دستگاه های امنیی فضا را رصد میکند و اگر قابل پیشگیری باشد تذکر می دهند و اگر نه برخورد می کنند در نشست قبلی گفتم 40 پرونده تشکیل شده اما الان بیشتر شده بخش عمده این تخلفات هم در فضای مجازی صورت گرفته است.
 
وی افزود: در همین فضای مجازی برخی اقدامات ضد امنیتی صورت می گیرد در خارج از فضای مجازی اقدامات مجرمانه مثل توهین یا اقداماتی که منجر به اغتشاش می شود رخ می‌دهد که البته قوه قضاییه فضا را رصد می‌کند.
 
معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اگر کسانی به نهادهای رسمی و قانونی کشور توهین کند و آنها را زیر سوال ببرد و مردم را بدبین کنند همه اینها جرم است و قوه قضائیه رصد می کند و پرونده برای آنها تشکیل می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها