أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۸۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
الهلال عربستان که در لیگ قهرمانان آسیا همگروه تراکتورسازی است پس از تغییر جدول بازی‌ها به خاطر مشکلات میان دو کشور به AFC شکایت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، بهانه تراشی‌ باشگاه‌های عربستانی در عدم برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران نهایتا باعث شد تا جدول بازی‌ها دوباره تغییر کند و تاریخ 25 اسفند AFC به دو کشور ایران و عربستان مهلت داد تا اختلافات خود را حل کنند در غیر این صورت بازی‌ها به کشوری ثالث منتقل می‌شود.

پس از این تصمیم AFC قرار شد بازی نمایندگان ایران در مرحله نخست لیگ قهرمانان آسیا با بازی‌های دیگر تغییر کند تا نمایندگان این دو کشور تا تاریخ 25 اسفند روبروی هم قرار نگیرند. در نتیجه تغییراتی در جدول مسابقات اعمال شد.

اکنون باشگاه الهلال عربستان که در بهانه‌تراشی پیشگام است شکایتی را به AFC به خاطر تغییر جدول بازی‌ها ارائه داده است. این باشگاه سعودی رسما کمیته اجرایی مسابقات را مورد خطاب قرار داده است و به تنظیم زمان بازی‌ها اعتراض کرده است زیرا این تغییرات را به ضرر خود می‌داند.

قرار شد ابتدا الهلال دو بازی پشت سر هم(رفت و برگشت) مقابل پاختاکور ازبکستان انجام دهد سپس با برنده یکی از تیم‌های السد قطر یا الجزیره امارات دو بازی رفت و برگشت را انجام دهد. بعد از این بازی‌ها به مصاف تراکتوری‌سازی برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها