يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۸۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
با مراجعه به دیوان عدالت اداری کشور:
روز گذشته تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در دیوان عدالت اداری اعتراض خود به وزارت راه و شهرسازی را به دلیل اتفاقات بوجود آمده در روند پرداخت پول ، ساخت و تحویل این واحدها با شکایت علیه ی این وزارتخانه به جرم خیانت در امانت ثبت کردند.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، روز گذشته تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در دیوان عدالت اداری اعتراض خود به وزارت راه و شهرسازی را به دلیل اتفاقات بوجود آمده در روند پرداخت پول ، ساخت و تحویل این واحدها با شکایت علیه ی این وزارتخانه به جرم خیانت در امانت ثبت کردند. 

عمده موارد اعتراضی این متقاضیان موارد ذیل بود که به گفته ی آنان وزارت راه و شهرسازی یا برخلاف آن ها عمل کرده و یا به قول های خود در ابتدای کار دولت در این موضوع جامه ی عمل نپوشانده است:

۱- پرداخت هزینه تأخیر در تحویل واحدها و جریمه وام مسکن برعهده ما متقاضیان نیست.

۲- هزینه انشعابات و خدمات زیربنایی، با کمک دولت و افزایش وام از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان تأمین شده است و متقاضیان وظیفه ای در پرداخت هزینه های دیگر ندارند.

۳- هزینه ی افزایش قیمت مصالح و … نیز بدلیل برنامه ریزی ناصحیح پیمانکاران در خرید مصالح  است، هرچند که به دلیل توپوگرافی خاص منطقه با حمایت متقاضیان و افزایش آورده خود از ۲۰ میلیون تومان به ۲۸ میلیون تومان این هزینه ها از سوی متقاضیان پرداخت گردید.

۴- هزینه آباد کردن این زمین های ارزان و قیمتی شدن زمین در این مناطق را متقاضیان با صبر ۴۰ ماهه خود و آورده ی بیش از حد خود پرداخت نموده‌اند، لذا برای ملکی شدن واحدها نباید قیمت روز زمین محاسبه شده و مبنای هزینه ملکی کردن، قیمت زمین قبل از شروع پروژه است.

۵- متقاضیان با واریز ۹۰ درصد آورده خود (۲۵٫۵۰۰) همکاری خود را تا حد ممکن با مسئولین داشته اند و مابقی آورده می بایست در زمان تحویل واحد از متقاضیان دریافت شود.

۶- جریمه ۲۴ ماهه ی تأخیر در تحویل واحدها می‌بایست به متقاضیان پرداخت گردد.

این در حالی است که عباس آخوندی دیروز اعلام کرد در صورتی که متقاضیان مبلغ مورد نظر را تا زمان مقرر پرداخت نکنند طبق قرارداد با این افراد برخورد می‌شود زیرا در قرارداد همه چیز تعیین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رامین نوایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
ما مردم ستم دیده مسکن مهر و از قشر ضعیف جامعه هستیم که با بی مهری دولت ها روبرو شده ایم و فقط سرپناهی برای خانواده و عزیزانمان میخواهیم و هیچ کاری به سیاست نداریم و قصد ما از جمع شدن دور هم و اعتراضات فقط گرفتن حق و حقوق قانونی خود بوده و میخواهیم با یک صدا شدن ، دردی که سه سال و نیم تو سینه داریم را به گوش مسئولین و بزرگان مملکت برسانیم واز کسانی که ترمز شده اند برای مسکن مهر و جلوی پیشرفت پروژه ها رو میگیرند بیزاریم و دعایمان پشت سر کسانی است که به هر نحو کمکی برای اتمام هرچه سریعتر این پروژه ها هستند ،

الله فی عَون المُومِن، مادامَ المُومِن فی عَون اَخیه ِ ؛
خداوند در پی یاری به مومنی است، که در پی یاری برادر مومن خویش است.
از شما و خبرگزاری خوبتان کمال تشکر را داریم ، ان شاءالله رحمت و برکت مهمان منازل کسانی باشد که برای پیشرفت پروژه های مسکن مهر از هر راهی استفاده میکنند .
ومن الله توفیق ....
پاسخ
مریم
ROMANIA
۱۷:۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۲
۰
ممنون از انعکاس خبر
امیدوارم راه چاره ای برای درد بی درمان ما متقاضیان پردیس در پی داشته باشد... ولی مهمتر و ارزشمندتر وحدت بوجود امده بین متقاضیان است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
از دولت تدبیر و امید می خواهم که با کلید تدبیر خود قفل بسته مسکن مهر را باز کند و جلوی این ظلم مضاعف را بر قشر آسیب پذیر بگیرد . باشد که امید به دل شکسته متقاضیان مسکن مهر برگردد
پاسخ
الدی مولا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
تازه بعد این همه مدت خلف وعده , خانه های اجاره ای ۹۹ساله میخوان بدن ,
پاسخ
مجید حسنی بختیاری
ROMANIA
۱۹:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
سلام
باتبریک 37 بهار انقلاب
خواهشا مسعولین رسیدگی کنن،خسته شدیم از انتظار چقد دیگه باید فشار رو تحمل کنیم،فقط وعده دروغ میدن وطلب پول اضافی میکنن،کی میخاد به داد ما برسه،خواهشا کافیهدیگه دیگه چیزی نداریم بفروشیم مگر اعضای بدنموووون
پاسخ
قاسمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
با عرض سلام. از مسولان تقاضا دارم به مشکلات مسکن مهر پردیس فاز 11 ودیگر فاز ها رسیدگی کنن ما متقاضیان دیگه از این همه خلف وعده واضافه کردن مبلغ سهم متقاضی به هر عنوانی به تنگ امدن مسوولان در نظر داشته باشن ما متقاضیان از قشر ضعیف جامعه هستیم اغلب با فروش لوازم منزل وقرض از اقوام ودوستان تا این مرحله پیش رفته اند لذا تقاضا ی مساعدت و همکاری تمام سازمانها را خواستاریم . لطفا دل چند هزار اجاره نشین که تمام امیدشان مسکن مهر است شاد کنید . وزیر محترم جناب آخوندی در این بهار انقلاب اسلامی ما متقاضیان منتظر خبری خوش از سوی شما هستیم.من الاه توفیق
پاسخ
ابراهیم دهقانپور
ROMANIA
۲۲:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
سلام بسیارزیبا نوشته شده وبازگو شده مسکن مهرپرندهم این اتفاق افتاده وغیرازاین تعاونی مپسا هم پول ماروخورده وسازنده هم همینطورما150نفرهستیم که شاکی هستیم خواهشا راجب مسکن پرندهم روندروادامه بدین واگرکمکی خواستین این گروه بامدارک مستنددرخدمت میباشد
پاسخ
بر باد رفته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
سلام و عرض ادب اقاي دكتر اخوندي وزير محترم
سوالي داشتم
ايا تصويب مصوبه اي از سوي هيئت وزيران در جهت دريافت مبلغ ١١ ميليون اونم براي خدمات زيربنايي و روبنايي از مردم، اونم مردمي كه از قشر اسيب پذير جامعه ما هستند رضاي خداي متعال را در بردارد؟ مردمي كه با خون دل خوردن داشته ها و نداشته هاي خود را صادقانه در اختيار شما مسئولين قرار داده تا سرپناهي براي قشر بي پناه فراهم كنيد، مردمي كه مكررا با وعده هاي تحويل تو خالي انها را مايوس و بي اعتماد كرديد، مردمي كه همواره حامي نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و در تمامي صحنه ها حضور تاثيرگذار داشته اند.
حال همين مردم بي پناه در جهت ابطال مصوبه غير قانوني و ظالمانه شما به ديوان عدالت اداري پناه برده اند اميد است كه ديوان با راي عادلانه خود داد مظلوم را از ظالم بستاند.
اميدوارم اين خبرگزاري تا پايان راه ما متقاضيان مسكن مهر پرديس رو همراهي كند
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
باپولها هواپیما خریده اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها