يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۲۸۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
فرار به جلوی وزیر نفت با چاشنی اتهام زنی به منتقدین:
دیروز وزیر نفت خاطرات دهه ۶۰ و ریاست جمهوری اکبر هاشمی‌رفسنجانی را زنده کرد. وی در رونمایی از برگی دیگر از ادبیات کارگزارانی و نگاه دولت به منتقد گفت:«ما مسئولان رسمی، قانونی و مشروع این نظام هستیم…منتقدین راحت بگویند نظام را قبول ندارند»!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دیروز وزیر نفت خاطرات دهه ۶۰ و ریاست جمهوری اکبر هاشمی‌رفسنجانی را زنده کرد. وی در رونمایی از برگی دیگر از ادبیات کارگزارانی و نگاه دولت به منتقد گفت:«ما مسئولان رسمی، قانونی و مشروع این نظام هستیم…منتقدین راحت بگویند نظام را قبول ندارند»!!!

گفتنی‌ست در سال هایی که دولت سازندگی برسر کار بود، این بت‌سازی‌ها و تقدیس مسئولان کشور رواج یافت. از آن هنگام که نقد هاشمی رفسنجانی، نقد ولی و جانشین رسول خدا و نقد رسول خدا یعنی شرک، پس دهانت را ببند و سکوت کن، زیرا مسئولان کشور همگی مقدس‌اند!!

روز گذشته خبرگزاری ایلنا- نزدیک به دولت- با انتخاب تیتر «قراردادهای جدید نفتی محرمانه است ولی پیش نویس، محرمانه نیست/ منتقدین راحت بگویند نظام را قبول ندارند» عملا خود را در پازل و زمین بازی منتقدان قرار داد و بر عدم نقدپذیری دولت یازدهم، صحه گذاشت.

متن این خبر به نقل از این خبرگزاری به شرح زیر است:

بیژن زنگنه درباره مدل جدید قراردادهای نفتی و افزایش انتقادها نسبت به این مدل از قراردادها با اشاره به این که بحثهای مفصلی درباره آنها مطرح می شود، تصریح کرد: در این زمینه نخست باید گفت تا کنون هیچ قراردادی بسته نشده و حتی متن این مدل از قراردادها آماده نشده است.

وی با بیان این مقدمه گفت: قرارداد محرمانه است ولی پیش نویس قرارداد محرمانه نیست.

زنگنه با بیان این که وزارت نفت در زمینه مدل جدید قراردادهای نفتی شفاف ترین رفتار را انجام داده و در طول دو سال گذشته هر فعالیتی که در این زمینه انجام شده در معرض افکار عمومی قرار داده است، افزود: وزارت نفت حتی اگر می خواست فرم قبلی قراردادهای نفتی را اجرا کند باید طبق قانون نفت، از دولت مصوبه دریافت می کرد و آن را در اختیار مجلس قرار می داد و رئیس مجلس شورای اسلامی اگر اشکالی داشت آن را برطرف و بعد در روزنامه رسمی چاپ می کرد و سایت دولت آن را در اختیار همگان قرار می داد که همه این کارها انجام شده است.

وی انتقاد کردن و ایراد گرفتن نسبت به برخی از تصمیمات و قوانین را طبیعی دانست و با بیان این که ما از همان ابتدا آمادگی خود را برای دریافت نظرات کارشناسان درباره مدل جدید قراردادهای نفتی اعلام کردیم، یادآور شد: «مصنوع بشری قابل اصلاح است و وحی منزل نیست» و وزارت نفت آمادگی خود را در صورتی که این چارچوب قرارداد نیاز به اصلاح داشته باشد اعلام کرده است.

وزیر نفت، اساس انجام مذاکره را منطقی دانست و با اشاره به این که برخی افراد از واژه های همچون دزد و خائن استفاده می کنند که پیداست این افراد به دنبال مذاکره نیستند، تصریح کرد: این افراد به دنبال تهمت زدن و فحاشی هستند و حتی کار سیاسی هم نمی کنند چون کار سیاسی هم قواعد و قانون خاص خود را دارد.

زنگنه تاکید کرد: این گروه از افراد به دنبال مذاکره نیستند و حرف خودشان را که جز افترا و تهمت نیست می زنند.

وزیر نفت در ادامه به جلسه سه ساعته با نمایندگان مجلس در ١٣ بهمن ماه اشاره کرد و با بیان این که در این جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرات خود را عنوان کرده و درباره آن بحثهای مفصلی انجام شد، تصریح کرد: در پایان این جلسه در بسیاری از موارد به نظرات مشترک دست پیدا کردیم.

وی با بیان این که هدف ما این است تا خیال نمایندگان و مردم درباره قراردادهای نفتی راحت باشد، اعلام کرد: مطمئنم نیت نمایندگانی که انتقادهایی به این چارچوب قرارداد دارند «خیر» است، اگرچه با من مخالف هستند اما نیتشان توسعه کشور است.

زنگنه سپس به برخی دیگر از واکنش ها نسبت به این قراردادها اشاره کرد و با بیان این که برخی معتقدند نباید با شرکتهای خارجی قرارداد امضا شود و نفت نباید توسعه پیدا کند، توضیح داد: این گروه معتقدند توسعه نفت یعنی توسعه خام فروشی و بارها عنوان و مصاحبه کردند توسعه نفت خلاف سیاست کلی است که اینگونه نیست.

وزیر نفت با بیان این که اینگونه افراد تنها یک بند از سیاست کلی را می خوانند و به دیگر بندها توجه نمی کنند، یادآور شد: توسعه ظرفیت تولید نفت با تاکید بر میدانهای مشترک، توجه به افزایش ضریب بازیافت نیز در سیاست کلی آمده است که این گروه به آن توجه نمی کنند.

به گفته وی، تا نفت توسعه پیدا نکند بخش پایین دستی نیز توسعه پیدا نمی کند؛ اول باید نفت تولید شود تا منجر به قراردادهای پایین دستی شود.

زنگنه با بیان این که هر کسی حرف منطقی دارد و می خواهد صحبت کند من و همکارانم حاضریم همانند گذشته با آنها گفتگو کنیم، یادآور شد: «قبول دارم درباره نفت نگرانیهای وجود دارد و همیشه وجود داشته است، ما می خواهیم اطمینان بخشی کنیم به شرطی که منتقدان بخواهند مذاکره کنند و منطقی باشد و حداقل ها را رعایت کنند.»

وی با تاکید بر این که هم ما در گفتگو با منتقدان باید حداقل ها را رعایت کنیم و هم آنها رعایت کنند و باید بپذیرند که ما مسئولان رسمی، قانونی و مشروع این نظام هستیم، تصریح کرد: نمی شود این افراد بگویند ما شما را قبول نداریم و تنها یک نفر را در نظام قبول داریم و بقیه خائن، دزد و …  هستند؛ این افراد بهتر است راحت بگویند نظام را قبول نداریم.

وزیر نفت درباره این که این قراردادها چه زمانی برای ارائه به شرکتهای خارجی آماده می شود، گفت: کار تنظیم پیش نویش قرارداد در حال انجام است و پس از نهایی شدن با شرکتها مذاکره می کنیم؛ البته کار مذاکره با شرکتها  آغاز شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۹
۰
یعنی همه مردم ضد نظام شدن..!!!!
پاسخ
خداجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
یعنی بالاخره معلو نشد کدام نماینده به این پرویز خان رای اعتماد داده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
ماذا تقول يا ابن الكرسنت الملعونه ؟!!!

Whay do u say : Mr Kresent

هههههههههههههههه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
خب راست گفته است
منظورش از نظام . جناب مستر خاطره و خاندان و ساير پاچه خواران اوست !!!
چرا نمي فهميد ؟!!!

هههههههههههههه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۰
خدا رسوا کنه خائنین به دین ومملکت را
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۰۱:۰۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۸
۰
راست گفته.
والله بالله تالله
ما نظامی را که استحاله شده باشد و به جای راه خمینی راه محمد رضا پهلوی را برود از بیخ قبول نداریم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۹
۰
این حرفا یادگار دوران سازندگیه که بعضی از رییس جمهورها می گفتند کسی که به مسولین انتقاد کند نظام رو قبول ندارد
پاسخ
هدایت الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۹
۰
این دولت جز حرف ودروغ وشعار کاری انجام نمیدهد یه مشت پیرمرد البته اگرپیرمرد باتقوی بودند هم خیلی خوب بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
بهتر است بگوئيد . يك مشت سنگواره و فسيلي كه سربار كشور اسلامي ايران شده اند !!!
علی اصغر باقری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۹
۰
ما نظام را قبول داریم ولی کودتاچی های فتنه 88 و زنگنه نماینده موسوی کودتاچی را قبول نداریم چرا که جز خیانت از فتنه گران 88 کار دیگری ساخته نیست.
پاسخ
علی
ROMANIA
۱۲:۱۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۶
۰
مهم نیست که قبول دارند یا ندارند . شما قبلا هر خلافی خواستی انجام دادی مگر چی شد باز هم شدی وزیر و بعد از این هم هر کاری بخواهی میکنی و به کسی هم جوابگو نیستی . فقط یک مشکل هست و ان اینکه جناب وزیر معظم چند سال دیگر عمر میکنی ؟ و انوقت تو میمانی و خدایی که باید حساب پس بدهی .
پاسخ
خادم الحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
۴
۰
نظاموتوقبول نداری که اینهمه خیانت به خون شهداومردم وبیتالمال مسلمین کردی البته نظام تووامثال توراقبول نداردبروافتضاح کرسنت راجمع کن که آبروی نظام رابخاطرزدوبندورشوه گیری تومجامع بین الملل بردی این تذهبون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
۴
۰
قراردادهای جدید نفتی شبه کرسنت و مغایر اصل 44 و مناقع ملی است و باید لغو بشوند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۵
۰
شما شاید قانونی باشید ولی مشروع نیستید
پاسخ
ایرج
ROMANIA
۱۳:۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
نماینده ای هم که به تو رای داده در امانتش خیانت کرده
ایرج
ROMANIA
۱۳:۰۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۵
۰
بله نظامی راکه دائماتوسط امثال تو قراردادهایی مثل کرسنت بیرون بیاید قبول نداریم ما به جمهوری اسلامی رای دادیم وانتظار یک حکومت اسلامی داریم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
توراحت بگو امربه معروف ونهي ازمنکريعني کل اسلام راقبول نداري وامام خميني ومخص.صاًبندميم وصيتنامه ايشان راقبول نداري.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
رهبرهم ازقراردادهاي نفتي تودلش خون است آياايشان هم نظام را قبول ندارند!!!بله مردم نظام ياغي دربرابرولي فقيه يعني‌تووامثال‌ترا قبول ندارند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
نظام تراقبول ندارد.چون ازاصحاب فتنه هستي.توغاصب هستي.آياحکمي ازولي فقيه داري؟!تازه روحاني هم حکم مشروط دارد که تابه حال صدبارآن حکم رانقض کرده وشرعاًمعزول است.چندثانيه درجبهه حضورداشته اي!اصلاًاين طرزاستدلال تو وحسن روحاني خلاف شرع واسلام است .مي دانم که اين سخنان پخش نمي شودقبلاًهم پخش نشد.من وظيفه داشتم بگويم.
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
احمد رضا نخعی تحویل بگیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
امروزازفتحعلي شاه به بدي‌ يادمي کنند درحالي‌که درزمان خودش،درمقدمه کتاب‌جامع السعادات اورا مجاهداکبرناميده اند،امروزهم هرچه دوست داريددرباره خيانات خودبگوييدولي‌فرداتاريخ‌درموردخيانت‌هاي‌تو وحسن روحاني حقيقت راخواهدگفت!
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۱۵:۰۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
البته در آن نظام استبدادی و عدم وجود وسایل ارتباطی و تظاهر شاهان قاجار به مسلمانی این اشتباهات برخی از بزرگان را در خصوص آنها توجیه می کند.
اما الان امکان ندارد کسی باد و از حجم خیانتهای دولت حاضر بی خبر باشد الا اینکه خودش را به خواب بزند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
عزيزمن من هم منظورم همين بودکه درآن‌شرايط ،تاريخ سکوت نکرد.واي به حال آن هاکه اگر امروزخيانت کنندفردابچه هاي دبستان هم ازطريق اينترنت باخبرمي شوند. وانگهي مگرروحاني وزنگنه تظاهربه اسلام نمي کنند.وگرنه دروغگووخائن وبدقول ازنظرپيامبراسلام مسلمان نيست حتي اگردرطول عمرخود،شب وروز،درحال نمازوروزه هم‌باشد.امروزهم فقط منافقين خودرابه خواب مي زنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
۳
۰
ديروزظريف ظرف يک چشم زدن
بربادبدادخون احمديِّ روشن
اين زنگنه هم بداد و ناجور بداد
عز ّ وشرف و آبروي مام وطن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها