أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۲۹۷۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
نخست وزیر ترکیه مدعی شد که ایران برای حل بحران سوریه جدیت ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: "احمد داود اوغلو" امروز دوشنبه در یک نشست خبری مشترک با صدر اعظم آلمان در آنکارا مدعی شد که ایران برای حل بحران سوریه جدیت ندارد.

وی در ادامه با ادعای اینکه روسیه مذاکرات ژنو را به توقف کشاند اظهار داشت: اقدامات روسیه بحران پناهندگان سوری را افزایش داد.

داود اوغلو با بیان اینکه ترکیه نمی تواند به تنهایی بار بحران پناهندگی را به دوش بکشد، گفت: تحولات میدانی در حلب بسیار دشوار شده لذا ما خواستار آتش بس در این منطقه هستیم.

نخست وزیر ترکیه ادامه داد: ما خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش بس در سوریه هستیم و قاچاق انسان را مشابه تروریسم می دانیم.

وی همچنین از حضور ۳۰ هزار آواره در پشت مرزهای ترکیه خبر داد.

در ادامه این نشست خبری آنگلا مرکل گفت: ما برای مقابله با بحران پناهندگی در اروپا اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش بس در سوریه اجرایی شود، گفت: ناتو باید در عملیات مقابله با قاچاق انسان مشارکت کند.

مرکل افزود: ۴۵ درصد از پناهندگان مستقر در اروپا سوری هستند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
اوغلو واقعا خره
بره گمشو مردیکه ازگل
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها