يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۰۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: وقتی آقای گل جهان از رمز و راز موفقیتش برای من نکته می گوید با جان و دل گوش می کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ: مهدی طارمی درباره حضورش در تمرین تیم صبا،دیدار با سپاهان و موضوعات دیگر توضیحاتی ارائه کرده است.

*تو و چند نفر از هم تیمی هایت با حضور در محل تمرین صبا همه را غافلگیر کردید؟

ابتدا زادروز اسطوره فوتبال ایران و آسیا را به علی آقا (دایی)که مربی و استاد من هستند را تبریک می گویم. برای ایشان از خداوند آرزوی صحت و سلامت و توقیق روزافزون در کلیه مراحل زندگی و فوتبال شان بدهد. خب بعد از پایان تمرین پرسپولیس بود که با احمد (نورالهی) تصمیم گرفتیم به محل تمرین صبا برویم و در جشن تولد آقای گل جهان شرکت کنیم.

*این ادای احترام به مربی سابقت قابل تقدیر است. اما خب الان شما در دو تیم مختلف حضور دارید.

وظیفه خودم دیدم که به تمرین صبا بروم و در جشن تولد علی دایی که همیشه خودم را مدیون ایشان خواهم دانست حاضر باشم. خیلی خوشحالم که در این مراسم بودم. با احمد رفتیم. امید عالشاه و مهرداد کفشگری و میلاد کمندانی هم بودند. پیام صادقیان را دیدیم. بازیکنان صاحب نام دیگری هم در صبا حضور دارند که در این جشن صحبت هایی با هم داشتیم.

*صحبت خاصی هم با علی دایی داشتی؟

در مورد بازی مقابل سپاهان و موقعیتی که از دست دادم علی آقا گفت اصلا ذهن خودت را معطوف به این مسائل نکن. خیلی ها فکر می کنند که تک به تک گل زدن خیلی راحت است. در صورتی که این گونه نیست و موقعیت تک به تک با دروازه بان را به ثمر نشاندن بسیار هم سخت است. حالا اتفاقی است که افتاده. فوتبال از این دست اتفاقات زیاد دارد. به جای ماندن در فکر این موقعیت تمرکزت را روی تمریناتت بیشتر کن تا روز به روز بهتر شوی.

*پس در جشن تولد علی دایی بیشتر صحبت فوتبالی داشتید؟

خب علی آقا همیشه استان من هستند. وقتی آقای گل جهان از رمز و راز موفقیتش برای من نکته می گوید با جان و دل گوش می کنم و سعی می کنم از آنها برای کمک به پرسپولیس و پیشرفت خودم استفاده کنم.

*از بازی سپاهان گفتی از کیفیت بازی همه راضی بودند. الان نظر خودت در این مورد مسابقه چیست؟

من که به شخصه شرمنده هواداران و هم تیمی هایم شدم. واقعا حیف شد نتوانستم در این بازی گلزنی کرده و اسباب شادی این همه هوادار را فراهم کنم. شرمنده کادر فنی شدم. شرمنده آقای گل دربی شدم. تمام سعی خود را می کنم در بازی های آینده جبران کنم.

*شرمنده صفر ایرانپاک؟

بله. همان طور که در مصاحبه اخیرم گفته بودم قصد داشتم در بازی صبا گل بزنم و گلم را تقدیم زنده یاد همایون بهزادی کنم که متاسفانه نشد. این بازی برابر سپاهان هم آماده بودم که پس از گلزنی آن را تقدیم صفر ایرانپاک کنم که دو روز پیش از این بازی هفتمین سالگرد درگذشتش بود. 

*چطور صفر ایرانپاک را انتخاب کردی؟

خدا رحمت کند ایشان را. خب معروف ترین شماره 9 تاریخ پرسپولیس بود. با 7 گل زده تاریخ دربی، آقای گل این بازی سنتی بود.

*به طور کل سوای نتیجه نظرت درمورد بازی خودتان و سپاهان چیست؟

نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بودیم. در نیمه ای که به نیمه مربیان معروف است با تفکرات آقای برانکو کنترل بازی را به دست گرفتیم. در تعطیلات نیم فصل دچار تغییرات مثبت زیادی شده بود.

آنها همیشه حریف سرسخت و قابل احترامی هستند. اما شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را تقدیم شان کنیم. امیدوارم که در ادامه این اتفاق را جبران کنیم.

 

*یک روز صحبت سوئد، فردایش فرانسه و ترکیه می شود! بالاخره مقصدت کجاست؟

به هیچ کدام از این صحبت ها فکر نمی کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت پرسپولیس در این فصل است. حالا هرچه می خواهد بگوید و بنویسد. من یک قهرمانی با پرسپولیس می خواهم.

*راستی هواداران هم برایت سنگ تمام گذاشتند؟

واقعا شرمنده ام کردند. ما هواداران فهیمی داریم. آنها دیدند که تمام توانم را برای موفقیت تیم به کار گرفتیم. امیدوارم این لطفشان را برابر ذوب آهن جبران کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها