يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۰۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
امیرحسین رستمی که این روزها با مجموعه «شهرزاد» دیده می شود معتقد است این مجموعه توانست مخاطبانی که مدت‌ها بود سریال تماشا نمی‌کردند پای مجموعه‌ای ایرانی بنشاند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: امیرحسین رستمی بازیگر تلویزیون که این روزها در مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» نیز حضور دارد گفت: اگرچه سهم اندکی در مجموعه «شهرزاد» دارم اما خوشحالم که این شرایط فراهم شد و تجربه ای به یادماندنی را در کنار استادان هنر و کاربلدهای این حرفه به دست آوردم.

وی افزود: پیشکسوتانی چون علی نصیریان تنها به خاطر خصوصیت های فردی شان نیست که محبوب هستند بلکه ابرقدرت های بازیگری مثل نصیریان جدا از انظباط و رعایت رفتارهای حرفه ای ویژگی مهمتری دارند و اینکه با مردم سرزمین شان در بزنگاه های تاریخی همقدم بودند. این افراد هیچ وقت به خاطر منافع شخصی پشت مردم را خالی نکردند و اگر مردم اینگونه نسبت به آنها ابراز علاقه می کند به همین دلیل است.

رستمی با اشاره به اینکه تلویزیون باید هم نگران رقبای داخلی اش باشد هم شبکه های خارجی که با انگیزه ای بیشتر از ما دست به تولید فیلم و سریال زده اند، بیان کرد: «شهرزاد» نمونه ای از یک کار موفق است که نشان داد می تواند مخاطب قهر کرده را دوباره به سمت تولیدات داخلی بکشاند هرچند که این موفقیت باعث آزار بسیاری از دوستان شد و البته عجیب نیست چون پشت یک کار خوب همیشه حرف زیاد است.

رستمی که بیشتر بازیگری اش در تلویزیون رقم خورده است شبکه نمایش خانگی را یک فضای جدید نامید و اظهار کرد: فعالیت شبکه نمایش خانگی به منزله باز شدن یک فضا و مارکت جدید است که در همه جای دنیا وجود دارد و یکی دیگر از راه های ارتباط و در واقع رسانه ای جدید برای ارائه محصولات فرهنگی است. آثاری که در این شبکه به نمایش در می آیند وارد یک فضای رقابتی می شوند. علاوه بر تلویزیون ملی رسانه های خارجی نیز در دسترس مردم قرار دارند. در واقع شرایط فرهنگی کشور به سمتی رفته که از تک قطبی بودن فاصله گرفتیم و می توانیم با کانال های زیادی در ارتباط باشیم.

بازیگر مجموعه «شمس العماره» بیان کرد: پیش تر هر سریالی که در تلویزیون تولید می شد بیننده حق انتخاب نداشت که مثلا به واسطه پایین بودن کیفیت تولید اثر دیگری را برگزیند. الان مردم دیگر می توانند با پرداخت هزینه، یک کار با کیفیت ببینند. تلویزیون اگر می خواهد بینندگانش را راضی نگه دارد باید فضای رقابت را جدی بگیرد و فضا را برای فیلمسازان بازتر کند.

رستمی با اشاره به اینکه کارگردانان مجرب و محبوب تلویزیون هم این روزها فعالیت شان را به شبکه نمایش خانگی منتقل کرده اند، گفت: رسانه ملی باید به کارگردانانی که خودشان را طی سال ها به مردم ثابت کرده اند بیشتر روی خوش نشان دهد. بازیگران هم از این قاعده مستثنی نیستند. مدیوم برای ما تفاوتی ندارد همه به دنبال حضور در یک کار خوب هستیم.

وی در پایان اشاره کرد: ما سریال های خاطره ساز زیادی داریم که همه آنها را اگر همین الان ببینیم با توجه به تفکرمان در جامعه امروز دیگر باب طبع مان نیست. البته از نگاهی دیگر این مساله ای به شدت خطرناک است چون با وجود هزاران شبکه داخلی و خارجی نگه داشتن مخاطب پای یک برنامه واقعا دشوار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها