يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۰۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
گاف یا شیطنت؟
در هفدهمین قسمت از سریال شهرزاد تصویر حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در کنار چهره های وابسته به حزب توده و وابستگان به کشور شوروی نمایش داده می شود!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: در جدیدترین قسمت از سریال شهرزاد در تابلوی افراد تحت تعقیب شهربانی تصویر حسین شریعتمداری در زندان ضدخرابکاری ساواک نمایش داده می شود!

در این قسمت فرهاد به شهربانی فراخوانده شده و برای ارتباط با چهره های وابسته به شوروی و کمونیست ها مورد بازخواست قرار می گیرد. اما زمانی که قصد خروج از شهربانی را دارد به او تصاویری را نشان می دهد که شاید فرهاد آنها را بشناسد و بتواند این عوامل شوروی را شناسایی کند. در این میان تصویر مدیرمسئول فعلی روزنامه کیهان نمایش داده می شود. در حالی که سریال شهرزاد دوران پس از کودتای 28 مرداد سال 1332 را روایت می کند که در آن ایام شریعتمداری احتمالا فقط 7 سال سن داشته است! و این تصویر در کمیته مشترک ضدخرابکاری ثبت شده که این زندان در زمان روایت داستان شهرزاد وجود نداشت و در پي دستور محمدرضا شاه، كميته مشترك ضد خرابكاري (ساواك - شهرباني) در تاريخ چهارم بهمن ماه 1350 تأسيس شد!

حضور «حسین شریعتمداری» در سریال شهرزاد!

با این وجود اگر این اتفاق را یک گاف بزرگ برای سازندگان شهرزاد تلقی نکنیم، می تواند یک شیطنت سیاسی عنوان شود.

شریعتمداری چه زمانی زندانی شد؟

 «حسين شريعتمداري» متولد ۱۳۲۶، دماوند، محله درويش. از ۱۶ -۱۷ سالگي چشمش به تلاش مذهبي و سياسي باز شده است. پدربزرگش مرحوم حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ سيف الله شريعتمداري است. عالمي عامل، خطيبي ماهر، سخنوري صاحب نفس كه قديمي ترها معتقد بودند مجتهدي گمنام است. الان هم اگر به كتابخانه مدرسه فيضيه سري بزنيد، كتاب هاي اهدايي مرحوم شيخ سيف الله شريعتمداري دماوندي هست.

حضور «حسین شریعتمداری» در سریال شهرزاد!

حسین شریعتمداری در ميان جوانان مبارزه دماوند - در سال هاي ۴۵ تا پيروزي انقلاب – به نوعي محور محسوب مي‌شد و از همان موقع هم شریعتمداری جلوتر از دیگران حركت مي كرد. حسين شريعتمداري دانشجوي پزشكي آن سال‌ها و نماينده ولي فقيه در موسسه كيهان هنوز هم در حوادث انقلاب نقش موثري دارد.

حسين شريعتمداري كه از گذشته تا الان در بين بچه هاي دماوند «حسين شريعت» بيشتر شهرت دارد، هم مبارز سياسي و آزاده است و هم در جبهه به درجه جانبازي رسيده و هم اكنون چند تركش در كنار نخاعش ميهمان دارد و هم افتخار اخوت با شهيد با اخلاص حاج عباس شريعتمداري را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
کینه منافقین کینه شترییه آنها از هر راهی برای انتقام از ملت و امثال شریعتمداری وارد میشوند که باید مواظب بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها