أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۰۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
اخیرا سایت های ضد انقلابی به بهانه یک پیام از سران فتنه، از شعر " یاد آر زشمع مرده یادآر " چند خط تفسیر و تمجید نوشتند. اخیرا هر از چند گاهی خبر مرگ و سکته کاندید بازنده سال 88 در رسانه های آنها منتشر و پس از مدتی به فراموشی سپرده می شود. بعضا سوال بود که چه کسانی در پی انتشار خبر مرگ آنها و یا آرزوی مرگ آنها هستند.
به گزارش پایگاه 598، اخیرا سایت های ضد انقلابی به بهانه یک پیام از سران فتنه، از شعر " یاد آر زشمع مرده یادآر " چند خط تفسیر و تمجید نوشتند. اخیرا هر از چند گاهی خبر مرگ و سکته کاندید بازنده سال 88 در رسانه های آنها منتشر و پس از مدتی به فراموشی سپرده می شود. بعضا سوال بود که چه کسانی در پی انتشار خبر مرگ آنها و یا آرزوی مرگ آنها هستند.

به گزارش بولتن نیوز، با این خبر مشخص شد که اینگونه اخبار بی پایه ظاهرا با خواسته کاندیدای بازنده و همسرش هست. آنها که دیدند زنده آنها در سال 88 و بعد از آن گره ای از کار آنها حل نکرد. حالا بدنبال انتشار اخبار مربوط به مرگ خود هستند تا جایی که حتی از خودشان بعنوان یک مرده یاد کرده و از دیگران می خواهند که از مردگان سیاسی یاد کنند.



اینگونه اخبار یادآور بیانیه های متعدد این کاندید بازنده است که ظاهرا شماره آنها به 100 رسید ولی همینطور که الان خودشان ادعا دارند که شمع مرده هستند آن موقع نیز بیش از یک مرده بحساب نیامدند و به فراموشی سپرده شدند.

خوب است این دو نفر هم قبل از آنکه اجل فرصت نفس کشیدن را از آنها بگیرد به خود بیایند و از گذشته دیگران که مثل آنها در دوره زندگی به فراموشی سپرده شدند و بعد از مرگ هم فقط اسم روی سنگ قبر از آنها بجای مانده، عبرت بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها