أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های راهپیمایی 22 بهمن را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598، اصغر آبخضری روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان در سراسر کشور و در تهران از ساعت 9 صبح از مسیرهای دهگانه به سوی میدان آزادی آغاز می شود.

وی اظهار داشت: از جلوه های ویژه راهپیمایی 22 بهمن در تهران مسیرهای دهگانه بویژه در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و از میادین صادقیه، فتح و سه راه فرودگاه تا میدان آزادی بیش از 1300 غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدادی، رفاهی و مشاوره رایگان حقوقی توسط وکلای حقوقدانان نیکوکار از سوی تشکل های مردمی، سازمان و نهادها برای بازدید مردم آماده خواهد شد.
آبخضر ادامه داد: همچنین حدود نوزده و هزار و 500 غرفه در مسیر راهپیمایی حدود هزار نقطه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد غرفه های محصولات تولیدی، صنعتی شرکت های ایرانی جلوه ای از خودکفایی و توانایی ایرانیان و بخشی از تجلی حماسه اقتصادی مقاومتی در راهپیمایی 22 بهمن است.

به گفته وی، استقرار ماکت های ماهواره بر سفیر، ماهواره فجر و طلوع و کاوشگر پیشگام و یک فروند موشک عماد که جهانیان بویژه دشمنان انقلاب اسلامی را متعجب خواهد کرد، در معرض دید مردم قرار می گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: همچنین یک فروند پهپاد جدید شاهد 129 با حضور مردم و رسانه های داخلی و خارجی رونمایی می شود و چهار عدد بالن ماهواره بر سیمرغ و فجر نیز در مسیر راهپیمایی و میدان آزادی به نمایش گذاشته می شود.

آبخضر تصریح کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته حضور گسترده جانبازان ویلچری، شیمیایی و قطع نخاع با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با ولایت و رهبری بیعتی دوباره خواهند داشت.

وی اظهار داشت: بیش از 450 میهمان خارجی از 28 کشور جهان که عموما از شخصیت های علمی، سیاسی و صاحب نفوذ کشورهای اروپایی از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، کرواسی، هلند و غیره، آفریقایی و آسیایی و آمریکا هستند امسال میهمان ویژه راهپیمایی 22 بهمن بوده و به عنوان انتقال دهندگان فرهنگ، ارزش ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها