يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۱۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال به کادر پزشکی تیمش گفت: «خسرو را می خواهم، آماده و سرحال.»
به گزارش پایگاه 598، قطعا غیبت یک بازیکن با تجربه و گره گشا مثل خسرو حیدری هم در عملکرد آبی های پایتخت تاثیرات منفی خود را گذاشته. بازیکنی که در دو فصل گذشته بیشتر از استاندارد های موجود مصدوم شد.

 

غیبت حیدری در دو بازی آخر استقلال تا حدود زیادی طراوت و شادابی را از آبی پوشان در هنگام حملات این تیم گرفته و اجازه نمی دهد که این تیم آن زهر همیشگی را داشته باشد.

 

قطعا تیمی که هافبک طراح و بازی ساز ندارد، اتکای حملاتش به کناره های زمینش خواهد بود و بازیکنانی که از کناره های زمین توانایی طراحی حملات را دارند، در این تیم ها نقش حیاتی دارند. در استقلال هم این نقش را بازیکنی مثل حیدری بر عهده داشته که در این دو هفته اخیر بازی های استقلال را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

 

مظلومی سرمربی آبی پوشان به شدت پیگیر آخرین وضعیت حیدری بود و از کادر پزشکی تیمش خواست تا همانطور که وعده کرده بودند حیدری را هر چه سریعتر به تیم برسانند و او حتما بتواند در بازی برابر نفت به میدان برود. مظلومی تاکید کرد که خسرو را می خواهد، آماده و سر حال هم می خواهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها