يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۱۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
این روزها پرسپولیس خوب بازی می کند و سرمربی کروات توانسته تیم قعر جدولی نیم فصل اول را به یکی از مدعیان لیگ تبدیل کند.
به گزارش پایگاه 598، مسئولان باشگاه پرسپوليس بي‌ميل نيستند براي فصل آينده نيز با برانكو ايوانكوويچ به عنوان سرمربي تيم ادامه فعاليت بدهند. البته فصل آينده براي پرسپوليسي‌ها با اين فصل تفاوت‌هاي فاحشي خواهد داشت.

 

از همين حالا مي‌توان زمزمه برخي بازيكنان براي جدايي حتي در صورت قهرماني را شنيد و حتماً نيمكت ذخيره‌ها نيز از حضور چند بازيكن بي‌كيفيت خالي مي‌شود. با اين حال صحبت‌ها براي حفظ برانكو شروع شده است.

 

***

موضوع از حدود سه هفته قبل آغاز شد. وقتي به خاطر بازي‌هاي درخشان پرسپوليس و البته تعطيلي ليگ، حرف از ادامه همكاري با برانكو به ميان آمد. آن زمان اين موضوع به عنوان يك پيشنهاد مطرح شد تا با توجه به عملكرد جالب توجه برانكو، مديران باشگاه پرسپوليس با اين مربي كارشان را ادامه دهند اما حسين عبدي سخنگوي باشگاه مصاحبه‌اي كرد و گفت در زمان مقتضي در اين مورد صحبت خواهد شد.

 

***

بعد از اتمام ديدار مقابل سپاهان، بار ديگر حرف از حفظ اين مربي به میان آمد. اين بار رسانه‌هاي ديگر نيز موضوع را جدي گرفتند و حتي جعفر كاشاني رئيس هيأت‌مديره اعلام كرد اگر طرفين به يك جمع‌بندي خوب و مناسب برسند، حتماً و قطعاً برانكو در تيم حفظ مي‌شود اما هيچ اقدام عملي در اين مورد شاهد نبوديم تا اينكه برانكو در مصاحبه‌اي رسماً اعلام كرد: «دوست دارم كارم را در پرسپوليس ادامه دهم و در اين باشگاه بمانم اما تا ماه‌ها بعد منتظر پيشنهاد تمديد قرارداد نمي‌مانم.»

 

***

اين حرف‌ها، فاز تازه‌اي به ماجرا داد و باشگاه موضوع را جدي‌تر دنبال كرد. هفته قبل خبر رسيد هيأت‌مديره به زودي براي جمع‌بندي در خصوص تمديد قرارداد برانكو تا پايان فصل هفدهم يعني دو فصل ديگر، جلسه‌اي برگزار خواهد كرد.

 

بعد هم از سوي باشگاه اعلام شد طي روزهاي آينده اولين گام‌ها براي مذاكرات بر سر تمديد قرارداد برداشته مي‌شود. اين اخبار براي هواداراني كه از سبك بازي پرسپوليس در اين فصل راضي هستند، خوب و قابل قبول تلقي مي‌شود.

 

***

شنيديم در اولين مذاكرات كه در حد پيغام و پسغام بوده، مسئولان باشگاه بر سر ميزان قرارداد و همچنين كميت‌ها و جزئيات اصرار داشته‌اند اما از سوي برانكو فقط "كيفيت" مهم است. برانكو مي‌خواهد براي شروع مذاكرات در مورد بازيكناني كه قرار است به تيم اضافه شوند يا از پرسپوليس بروند و همچنين مسائل مالي صحبت كند.

 

اين مي‌تواند اخبار اميدواركننده‌اي حتي براي ليگ ايران باشد چون پرسپوليس واقعاً زيبا و قابل قبول بازي مي‌كند و اينها به خاطر استفاده از يك مربي جذاب به نام برانكو است.

 

***

قرارداد كنوني برانكو با باشگاه پرسپوليس براي يك فصل و نيم 650 هزار دلار (حدود 2 ميليارد و 300 ميليون تومان) است كه اگر بتواند قهرمان ليگ شود، 200 هزار دلار (حدود 700 ميليون تومان) به آن اضافه مي‌شود. كسب سهميه آسيايي نيز 100 هزار دلار (حدود 350 ميليون تومان) برايش به همراه خواهد داشت.

 

البته 30 درصد از اين مبلغ كسورات خواهد بود به خصوص براي پرداخت ماليات، با اين حال برانكو قطعاً براي ادامه همكاري، درخواست افزايش قراردادش را مي‌دهد كه شايد باشگاه نتواند در اين مورد با پيشنهادات اوليه سرمربي همراه و همگام باشد و اين موضوع، به يك چالش بدل شود.

 

***

در این میان برانکو دو شرط مهم برای آغاز مذاکرات و تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام کرده است.

 

شرط اول برانکو این است که مذاکرات بدون حضور واسطه یا مدیر برنامه‌‌ها انجام شود و طرفین به صورت رو در رو با هم بر سر تمدید قرارداد 2 ساله مذاکره کنند.

 

شرط بعدی سرمربی پرسپولیس هم این است که برای تمدید قرارداد بین 10 تا 20 درصد به رقم فعلی قراردادش افزوده شود.

 

حالا اگر قرار باشد قرارداد برانکو 10 درصد افزایش داشته باشد می‌شود 715 هزار دلار (2 میلیارد و 500 میلیون تومان) و با 20 درصد افزایش به 780 هزار دلار (2 میلیارد و 700 میلیون تومان) خواهد بود.

 

***

حالا و بعد از دو تساوي براي پرسپوليس مقابل دو تيم اصفهاني در بازگشت به ليگ برتر، برانكو و تيمش در رده چهارم جدول ايستاده‌اند. تيم او ايرادهاي زيادي دارد از جمله تعداد زياد گل‌هاي خورده و همچنين ناتواني در گلزني توپ‌هاي ساده و از دست دادن امتيازات با اين حال نمي‌توان توانايي‌هاي برانكو را كتمان كرد. فعلاً در همين حد بدانيد كه برانكو و باشگاه پرسپوليس هر دو براي تمديد قرارداد كاملاً راضي به نظر مي‌رسند.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها