أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۱۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
همزمان با سي‌و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران
​نشان عالي مدير سال ١٣٩٤به لل‍ه‌گانی، مديرعامل و نايب‌رئيس هيأت‌مديره بانك صادرات ايران شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران در آييني كه همزمان با ايام الله دهه دفجر در محل سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد نشان عالی مدیر سال  به مدير عامل  بانك صادرات ايران  اهداء شد.

در بخشي از متن  لوح دبيرخانه اجلاس به مديرعامل بانك صادرات ايران آمده است: «اين لوح تقدير بي‌شك با اتكاي جنابعالي به خداوند متعال و بهره‌گيري از دانش، تخصص و تعهد مديريت حاصل گرديده است. كسب اين افتخار بزرگ نه تنها براي آن مجموعه مايه مباهات بوده بلكه برگ زرين و درخشان ديگري را در كارنامه افتخارات كشور عزيزمان به ارمغان آورده است.»

اين آيين به همت دانشكده مديريت دانشگاه تهران و با همكاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي برگزار شد و بر اساس مدارك و مستندات ارائه شده اين لوح  و نشان عالي ، اسماعيل لـله گاني شايسته دريافت اين نشان گرديد.

در اين اجلاس كه با حضورشخصيت هاي سياسي ، فرهنگي و جمعي از  مديران ارشد سازمان‌ها و نهادهاي خصوصي و دولتي و همچنين جمعي از مديران و کارشناسان بانک صادرات ايران و در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد، مباحثي همچون چگونگی مدیریت نوین، نقش مدیریت در شکل‌گیری نظام‌های اقتصادی و سیاسی کشور، نظام ارزیابی و شاخصه‌های اجرایی مدیریت در کشور مورد بررسي قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها