يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۱۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
مدل جدید لغو سخنرانی منتقدین دولت در قم:
در اتفاقی عجیب و غیر منتظره از ظهر امروز دعوت نامه ها و اطلاعیه های متعددی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم مبنی برتغییر مکان سخنرانی آقای مطهری و برگزاری مراسم حسینه شهدا در مسجد حضرت علی اصغر(ع) نیروگاه در شبکه های اجتماعی منتشر گردید./ بر اساس آخرین خبرها این اعمال فشارها منجر به لغو سخنرانی آقای یامین پور شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 به نقل از سایت خبر قم، از چند روز گذشته تبلیغات سنگینی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم برای سخنرانی علی مطهری در روز سه شنبه 20 بهمن ماه در حسینه شهدای خیابان صفائیه قم صورت پذیرفت و خبر برگزاری این برنامه از طرق مختلف به صورت پر تعداد اعلام شده بود.

از امروز ظهر شورای هماهنگی اصلاح طلبان قم در اطلاعیه هایی در شبکه های مجازی خبر تغییر مکان سخنرانی علی مطهری از حسینیه شهدای قم را به مسجد حضرت علی اصغر(ع) واقع در بلوار شاهد منطقه نیروگاه منتشر نمودند.

از طرفی در ایام الله دهه فجر، از روز گذشته برنامه ریزی برای سخنرانی دکتر وحید یامین پور در مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در مسجد حضرت علی اصغر(ع) واقع در نیروگاه صورت پذیرفته بود و مقرر بود که در بیست بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء وحید یامین پور در این مسجد به سخنرانی بپردازد.

اما در اتفاقی عجیب و غیر منتظره از ظهر امروز دعوت نامه ها و اطلاعیه های متعددی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم مبنی برتغییر مکان سخنرانی آقای مطهری و برگزاری مراسم حسینه شهدا در مسجد حضرت علی اصغر(ع) نیروگاه در شبکه های اجتماعی منتشر گردید.

پیگیری های خبرنگار ما حکایت از اعمال فشار اصلاح طلبان استان قم به هیئت امنای مسجد حضرت علی اصغر(ع) برای لغو سخنرانی وحید یامین پور و برگزاری مراسم سخنرانی علی مطهری در این مسجد را دارد که بر اساس آخرین خبرها این اعمال فشارها منجر به لغو سخنرانی آقای یامین پور شده است.

پیرو این اتفاقات دفتر دکتر یامین پور خبر از لغو سخنرانی ایشان در مسجد حضرت علی اصغر(ع) برای پرهیز از تشدید فضای سیاسی و روزنامه ای در کشور و عدم سوء استفاده جنجال آفرینیان در قم داد.

همچنین سایت قم نیوز در این خصوص نوشت: به نظر می‌رسد برگزار کنندگان سخنرانی علی مطهری در قم، می‌خواهند به هر شیوه ممکن، در قم ایجاد جنجال کنند و از این رو پس از ناکامی در در اختیار گفتن حسینه شهداء، دست به تحمیل سخنرانی وی به مسجد حضرت علی اصغر زده‌اند.

با توجه به سابقه این گروه در ایجاد جنجال در قم، به نظر می‌رسد شورای تأمین استان برای جلوگیری از هر گونه برخورد و تنش باید به سرعت وارد عمل شود و اجازه سخنرانی علی مطهری را در قم ندهد و در این میان، شخص معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، مسئول هر گونه اتفاقی است که ممکن است بر اثر این جابجایی زوری و تحمیلی سخنران، ایجاد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها