أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۱۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
استاندار قم:
استاندار قم گفت: با تکمیل طرح‌های آبرسانی از سرشاخه‌های دز و تغییر الگوی کشت می‌توان گفت که قم از بحران آب رهایی می‌یابد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد با بیان اینکه پیروزی ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای با رهنمودهای رهبری، تدبیر ریاست جمهوری و هنرمندی تیم مذاکره کننده به دست آمده است اظهار کرد: در دهه فجر 76 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در قم به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: استان قم ظرفیت‌های بسیاری در خود دارد که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان ملی بتوانیم از آن‌ها به شیوه مطلوبی استفاده کنیم.

وی افزایش 25 درصدی تخت‌های درمانی در قم را یادآور شد و ادامه داد: چهار شهرک صنعتی بسترهای مناسب صنعتی را در قم ایجاد کرده است و با توجه به تغییر الگوی کشت و تأمین آب آشامیدنی قم از سرشاخه‌های دز می‌توان گفت قم از بحران آب رهایی می‌یابد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها