أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۱۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
با توجه به شیوع ویروس زیکا در برزیل کنیا اعلام کرده احتمال کناره‌گیری این کشور از المپیک 2016 وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس:  با توجه به شیوع ویروس زیکا در برزیل احتمال دارد کنیا از حضور در المپیک 2016 کنار بکشد. رئیس کمیته المپیک کنیا در این باره گفت: ما نمی‌توانیم ریسک کرده و جان ورزشکاران را به خطر بیندازیم. اگر این ویروس همچنان قرار است گسترش پیدا کند باید فکری بکنیم.

* تعطیلی غرفه‌های مواد غذایی فست‌فود در ریو

برای مبارزه با چاقی و ترویج مواد غذایی سالم بسیاری از غرفه‌های فست‌فود جمع‌آوری می‌شوند. اگرچه این موضوع با اعتراض حامیان مالی IOC مواجه شده، اما قرار است با برگزاری جلساتی در این باره تصمیم‌گیری شود. چرا که پول‌هایی که گرفته شده با وعده حضور این غرفه‌ها در دهکده بوده است.

* رقابت 16 شرکت برای ترمیم زمین گلف ریو

پیش از این برزیلی‌ها اعلام کرده بودند زمین چمن گلف استاندارد است و نیاز به بازسازی ندارد، این در حالی است که اخیراً اعلام شده این زمین باید مورد بازسازی قرار بگیرد. هر چند زمان کمی برای این مسابقات باقی مانده اما در هر حال این کار باید انجام شود. 16 شرکت بین‌المللی در هفته آینده در پروژه رقابتی برای پیمان‌کاری ترمیم زمین چمن گلف باهم رقابت می‌کنند.

* فعالیت اتحادیه آمریکای جنوبی در جریان بازی‌های المپیک

اتحادیه آمریکای جنوبی که در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعال است تلاش می‌کند تا برزیل را متقاعد کرده و بتواند رخدادهای فرهنگی آمریکای جنوبی را در دستور کار قرار دهد. البته بعید است برزیل میدان دهکده را برای اتحادیه آمریکای جنوبی خالی کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها