يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
در نگاه ما اگر بخواهید سربازی را تشویق کنید باید او را به خط مقدم جبهه های جنگ و دفاع از حرم اهل بیت اعزام کنید.
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در کانال خود نوشت:

در چند شبکه مجازی متعلق به مخالفین سر سخت بنده و آنهایی که شعارشان در کودتای سال 88 «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» بود، کمپینی راه اندازی شده به عنوان «کمپین اعزام رسایی به سوریه» و در این کمپین ها آرزو شده که اگر به سوریه رفتم، شهید شوم و دیگر برنگردم. وقتی تصاویر این کمپین را برایم تگ کرده بودند، با خودم گفتم چقدر دوست داشتنی اند این جنس از مخالفانم. اگر آن کسانی که این کمپین را راه اندازی کرده اند، می شناختم، حتما از باب تقدیر و تشکر هدیه ای تقدیمشان می کردم.

 ای کاش آنها هم طعم شیرین دوره دفاع مقدس را چشیده بودند و می فهمیدند که راه اندازی چنین کمپینی، بهترین هدیه به کسی است که او را دشمن خود می پندارند.

حالا که بحث به اینجا رسید، بد نیست بدانید: یکی از مهمترین تفاوت های دوره دفاع مقدس و جنگ هشت ساله در کشور ما با تمام جبهه های جنگ های دنیا در این بود که در تمام جنگ های دنیا برای اینکه سربازی را جریمه کنند او را به خط مقدم جبهه جنگ اعزام می کنند اما در نگاه ما اگر بخواهید سربازی را تشویق کنید باید او را به خط مقدم جبهه های جنگ و دفاع از حرم اهل بیت اعزام کنید.

 اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
از جنبش جلبکی هیچ بعید نیست ...اینها همان هایی هستند که زمانی میگفتند زنده باد مخالف من و تریبون را جز اصحاب خود به دیگران نمیدادنند......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها