يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
نخست‌وزیر کانادا تصریح کرد این کشور حملات هوایی خود علیه گروه تروریستی داعش را به خاطر آنچه خدمت انسان‌دوستانه به مردم سوریه خوانده متوقف می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، روز یکشنبه از توقف عملیات نظامی این کشور در سوریه و عراق خبر داد و گفته است: کانادا در 22 فوریه، 6 جنگنده خود را به کشور باز خواهد گرداند.

روزنامه انگلیسی «ایندپندنت» نوشت، نخست‌وزیر کانادا تصریح کرده است تصمیم کشورش به توقف حملات هوایی علیه داعش در راستای خدمت به ملت سوریه بوده است؛ چرا که سوری‌ها به کمک ملت کانادا بیشتر از حملات هوایی به گروه‌های تروریستی نیاز دارند.

ترودو افزود: بعد از توقف آتش‌بس و جنگ علیه داعش، کانادا حجم کمک‌های انسان‌دوستانه از جمله مواد غذایی و دارو به ملت سوریه را افزایش خواهد داد. ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به ملت سوریه بهتر از افزایش بودجه برای حملات هوایی و جنگ با تروریسم است.

جاستین ترودو، رهبر حزب لیبرال 28 مهر ساعاتی پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی کانادا در راستای عمل به وعده‌های انتخاباتی خود، اعلام کرده بود که جنگنده‌های « CF- 18» ارتش کانادا را از نبرد در سوریه و عراق خارج ‌می‌‌کند.

جنگنده‌های کانادا در چارچوب عملیات ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، به سوریه و عراق اعزام شده بودند و در بمباران مواضع این گروه تروریستی در این دو کشور شرکت داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها