يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه شاهد مرارت ها ، مشکلات و استرس های رئیس جمهور است، گفت: رئیس جمهور کار بزرگی انجام داده اما واقعا مظلوم واقع شده است.
به گزارش پایگاه 598، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور با اشاره به حضور دکتر صالحی در این مراسم افزود: من هر زمان دکتر صالحی را می بینم یاد دکتر ظریف  و هر وقت دکتر ظریف را می بینم یاد دکتر صالحی می افتم و از دانشجویان می خواهم این زوج هسته ای را به خوبی تشویق کنند.

وی گفت: در بسیاری از مواقع در خلوت خود دلم می سوزد که برخی نسبت به این افراد بی انصافی می کنند در صورتی که ارادات آنها به خدا، ائمه، رهبری و مردم بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بسیار علاقه مند بوده ام درباره شرایطی که موجب پیروزی انقلاب شد، اینکه چه خونها ریخته شد و به چه باورها و اهدافی رسیدیم صحبت کنم. افراد بسیاری آن روزها در کنار ما بودند و اکنون دیگر نیستند. خانواده های آنها اکنون نظاره گر کارهای ما هستند و شاید از برخی رفتارهای ما رنج ببرند.

هاشمی یادآور شد: آفت امروز انقلاب ما علاوه بر زیاده طلبی و قدرت طلبی، نفاق است. از ظاهر هیچ کس نمی توان قضاوت کرد و نباید این کار را انجام دهیم.

وزیر بهداشت با اشاره به توصیه داریوش ارجمند به دانشجویان به عبودیت خداوند و نوکری مردم گفت: چه افتخاری برای یک پزشک بالاتر از نوکری مردم است چرا که آن هم نوکری خداوند است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی تاکید کرد: امیدواریم معاونت فرهنگی دانشجویان در سالهای آینده نیز این جشنواره را گسترش دهد و دانشجویان در کنار دروس سخت علوم پزشکی به امور فرهنگی که به آنها آرامش می بخشد بپردازند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: من اهل تملق نیستم اما این روزها دلم برای دکتر روحانی می سوزد.

وی گفت: سالها است ما در علوم پزشکی با همدیگر صحبت می کنیم و وی اظهارنظرهایی هم در این زمینه دارد و من از نزدیک شاهد مرارت ها، مشکلات و استرس های ایشان هستم.

هاشمی خاطرنشان کرد: کار بزرگی انجام گرفته است اما دکتر روحانی مظلوم واقع شده در حالی که توافق هسته ای با لطف خدا، حمایت رهبری، حمایت مردم، تیم هسته ای و سربازان گمنامی که در این راه بوده اند به ثمر رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها