يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
مسئولان پزشکی ورزش ایران شایعه دوپینگی بودن بازیکنان پرسپولیس را تکذیب کردند.
به گزارش پایگاه 598، در روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس منتشر شد. در خصوص این خبر دکتر طباطبایی دبیر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اظهار داشت: «امان از تلگرام! این اخبار در فضای مجازی منتشر شده و تا الان و این ساعت که با شما صحبت می‌کنم هیچ تست مثبتی نه تنها در رشته فوتبال بلکه در هیچ رشته ورزشی دیگری برای ما نیامده است.»

 

وی یادآور شد: «هرگز تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرم و مطمئن باشید اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد آن را اعلام خواهم کرد. شاید نخواهم اسم کسی را بگویم اما به طور قاطع می‌گویم تا الان در این مورد هیچ خبری مبنی بر مثبت بودن دوپینگ بازیکنان فوتبال نیست و اخباری که در تلگرام منتشر می‌شود صحت ندارد.»

 

همچنین زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در این خصوص اظهار داشت: «این خبرها را در فضای مجازی خواندم که البته پس از آن با دکتر طباطبایی تماس گرفته که او نیز این اخبار را رد کرد و گفت تا این لحظه هیچ نامه‌ای برای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ارسال نشده است.»

 

وی افزود: «این موضوع صحت ندارد و بیشتر به نظر می‌رسد که می‌خواهند در آستانه دیدار پرسپولیس با فولاد، بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار داده و تیم سرخپوش تهرانی را به حاشیه ببرند.»

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها