أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۲۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان توصیه وی در مورد داوری دیدار روز جمعه با پرسپولیس شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل فولاد در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان توصیه و تاکید وی در خصوص داوری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان شد.

در نامه علیرضا اژدری زاده آمده است:

جناب آقای دکتر اسدی

دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال

با سلام

احتراماً ضمن عرض تبریک فراسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و ایام الله 22 بهمن و عرض تشکر و قدردانی خدمت حضرتعالی و دیگر همکاران در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بخصوص برادران عزیز در دپارتمان و کمیته محترم داوری، به استحضار می‌رساند از سری مسابقات لیگ برتر کشور از هفته بیستم در روز جمعه مورخ 94/11/23 در تهران تیم فوتبال این باشگاه میهمان تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود که با توجه به وضعیت خاص و حساس تیم این باشگاه در جدول و روند رو به رشد تیم در نیم فصل دوم، خواهشمند است جهت اطمینان بیشتر توصیه‌ها و تأکیدات عالیه لازم را در خصوص امر داوری این مسابقه بفرمایید تا ان شاءالله مسابقه در یک جو کاملاً رقابتی سالم برگزار گردد هر چند که خدا را شاکر هستیم که در نیم فصل دوم تا به الان مسابقات در بهترین شرایط ممکن برگزار شده است.

تندرستی و موفقیت روزافزون شما و دیگر عزیزان را از خداوند منان خواهانم.

علیرضا اژدری‌زاده

مدیرعامل


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها