يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
شبکه العربیه به نقل از گروهک احرار الشام مدعی شد کاروان تشییع پیکر مادر رئیس جمهور سوریه توسط تروریست ها مورد حمله قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، برخی منابع معارضین سوریه ساعتی پیش مدعی شدند کاروان حامل اسد را زده اند. این جنگ روانی مذبوحانه که با هدف التیام زخم های ناشی از شکست های سنگین تروریستها در حلب طراحی شده از سوی رسانه هایی چون العربیه نیز پوشش داده شده است.

شبکه العربیه به نقل از یک سایت وابسته به گروهک تروریستی موسوم به احرار الشام مدعی شد، تروریست ها کاروان تشییع پیکر مادر «بشار اسد» را با موشک هدف قرار داده اند.

طبق این ادعای مضحک، در زمان انجام این حمله که با موشک های گراد انجام گرفته، رئیس جمهور سوریه نیز در صحنه حضور داشته است.

ادعای حمله موشکی به کاروان تشییع پیکر مادر اسد در حالی مطرح می شود که تروریست ها طی روز های اخیر متحمل شکست های مفتضحانه ای از سوی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شده و ناچار به فرار از مواضع پیشین خود شده اند.

هدف از انتشار اینگونه اخبار، التیام شکست های اخیر تروریست ها به ویژه شکست های پی در پی در حلب ارزیابی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
من آدم سیاسی نیستم و از سیاست بازی خوشم نمی آید ولی این را میتوانم بگویم که مادر اسد ننگت و مرگت باد که جنایتکاری مثل اسد به دنیا آوردی که مردم کشور خودش را به خاطر چند روز خلافت ننگین به خاک و خون کشیده و میکشد و آخر چه خواهد شد تاریخ این جنایات اسد را ثبت خواهد کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها