امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۳۲۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هر كارآفرین برای آغاز كار خود باید ۱۸ مجوز از سازمان های مختلف را دریافت كند كه این روند حدود دو سال به طول می انجامد.
به گزارش پایگاه 598، فرج الله خبیر پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از كارگران، كارفرمایان و گروه های نمونه كار در خوزستان با بیان اینكه سهم عمده گردش كشور در دست كارگران است، عنوان كرد: متاسفانه در این زمان تولید در كشور همانند وارد شدن در میدان مین است كه حتی در صورت در دست داشتن یك نقشه، احتمال خنثی سازی همه آنها وجود ندارد. ساختار نظام اداری در این خصوص باید تغییر یابد.

وی افزود: هر كارآفرین برای آغاز كار خود باید ۱۸ مجوز از سازمان های مختلف را دریافت كند كه این روند حدود دو سال به طول می انجامد. چنین ساختاری باید تغییر یابد تا یك كارآفرین در مدت زمان اندكی بتواند فعالیت های خود را آغاز كند.

خبیر با اشاره به لزوم احترام به كارآفرین در جامعه اظهار كرد: روابط كار بر اساس قانون تعریف می شود و در همین راستا كارگر و كارفرما باید در چارچوب آن عمل كنند. در صورتی كه الزامات قانونی رعایت شود امنیت شغلی برای هر دو طرف ایجاد می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح كرد: بخش عمده ای از بیكاران در جامعه ما بدون تخصص هستند. در همین راستا باید برنامه ریزی های لازم در خصوص گسترش حرفه آموزی به این قشر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به فعالیت بنگاه های اقتصادی بزرگ در استان عنوان كرد: به طور حتم این نهاد های اقتصادی نیازمند خدمات بسیاری هستند كه ما باید در این زمینه و به منظور تامین خدمات مورد نیاز آنها از ظرفیت های استانی استفاده كنیم. مصوبه خرید كالای داخلی كه از سوی استانداری خوزستان مطرح شد در این خصوص بود.

خبیر افزود: به طور حتم افزایش گردش نقدینگی باعث می شود تا ظرفیت های اشتغال در استان نیز افزایش یابد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها