يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
یک نشریه انگلیسی مدعی شد که سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و رئال مادرید اعلام کرده که پیوستنش به منچستریونایتد در این تابستان قطعی است.
به گزارش پایگاه 598، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس مدعی شد که ژوزه مورینیو به دوستان نزدیکش گفته پیوستن او به منچستریونایتد در این تابستان قطعی است و طرفین در این باره به توافق رسیده‌اند. این در حالی است که روز گذشته نشریه «سان» گزارش داد که مائوریسیو پوچتینیو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام هم مورد نظر سران باشگاه منچستریونایتد است.

نتایج پر فرازونشیب شیاطین سرخ در فصل جاری با وجود خریدهایی که بیش از 200 میلیون پوند هزینه را روی دستان سران باشگاه منچستریونایتد گذاشته، آنها را به فکر اخراج لوئیز فن‌خال از سمت سرمربیگری این تیم انداخته است.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد که از سوی مالکان آمریکایی باشگاه مأمور یافتن جانشینی مناسب برای لوئیز فن‌خال و جانشین کردن او در تابستان 2016 شده است، پس از قطعی شدن پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی، حالا تمرکز خود را روی استخدام آقای خاص گذاشته است.

سرخپوشان شهر منچستر در حال حاضر با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با لسترسیتی صدرنشین 12 امتیاز فاصله دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها