يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
حسین فریدون، دستیار ویژه رییس جمهوری، دقایقی قبل با حضور در بیمارستان آسیا از سارا عبدالملکی، ملی پوش هندبال و راگبی عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت درمانی این بانوی ورزشکار قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا: حسین فریدون، دستیار ویژه رییس جمهوری، دقایقی قبل با حضور در بیمارستان آسیا از سارا عبدالملکی، ملی پوش هندبال و راگبی عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت درمانی این بانوی ورزشکار قرار گرفت.

وی در این عیادت ضمن اینکه با پزشک معالج سارا عبدالملکی صحبت کرد سلام ویژه رییس جمهوری را نیز رساند و گفت: وقتی رییس جمهوری از این ماجرا اطلاع یافت به شدت ناراحت شد و دستور داد وضعیت این ورزشکار ارزشمند پیگیری شود.

حسین فریدون افزود: وزیر ورزش و جوانان و وزیر بهداشت اقدامات لازم را انجام می دهند و ما هم از این دو وزیر خواسته ایم تا بهبودی کامل سارا عبدالملکی از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

لازم به ذکر است روز شنبه وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که همه هزینه های درمانی سارا عبدالملکی را پرداخت می کند و وزیر بهداشت هم دستور داد همه شرایط لازم برای مداوای این ورزشکار مهیا شود.

در جریان عیادت دستیار ویژه رییس جمهوری از سارا عبدالملکی، خانواده این ورزشکار آسیب دیده از رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید تشکر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها