يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۲۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
بعد از تجربه خوبی که برانکو از اضافه کردن علیپور به ترکیب اصلی و تغییر پست امید عالیشاه به دست آورده، نقطه مبهم برای او بازی دادن به احمد نوراللهی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: بعد از تجربه خوبی که برانکو از اضافه کردن علیپور به ترکیب اصلی و تغییر پست امید عالیشاه به دست آورده، نقطه مبهم برای او بازی دادن به احمد نوراللهی است.

هافبک جوان پرسپولیس که بعد از بازی با سپاهان به دلیل اعتراض به تعویضش با جریمه نیمکت نشینی برابر ذوب آهن روبرو شده بود، اکنون با این تغییرات در آستانه نیمکت نشینی دوباره مواجه است. نوراللهی با شرایط فعلی تنها در صورتی قادر به حضور در ترکیب اصلی خواهد بود که برانکو از فرشاد احمدزاده ناراضی باشد و بخواهد نوراللهی را جانشین او در پست وینگر راست کند. چیزی که در دقایقی از بازی با ذوب آهن نیز اتفاق افتاد و این بازیکن بعد از تعویض با احمدزاده در پست وینگر راست به میدان رفت و چند فرصت مناسب نیز به دست آورد.

بازی نه چندان قابل دفاع فرشاد احمدزاده برابر ذوب آهن که با از دست دادن یک فرصت مسلم گلزنی نیز همراه بود شاید این شانس را به نوراللهی دهد که خود را در این پست به کادرفنی اثبات کند و از نیمکت نشینی فاصله گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها