أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۲۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
دومین دوره جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد با عنوان ابن سینا ۱۲ اسنفدماه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، کرم‌الله دانش فرد دبیر همایش جایزه کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد گفت: به دلیل استقبال از این جایزه زمان ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا ۲۵ بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد می توانند کتاب های چاپی خود را به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

دبیر همایش جایزه کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد اضافه کرد: مراسم جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد یک رخداد مهم فرهنگی در میان دانشگاه‌های کشور است و با رویکردهای مختلف که بیشتر مرتبط با حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ادبی است، برگزار می‌شود.

دانش فرد تاکید کرد: منابع مرجع، علم اطلاعات، دانش شناسی، تصحیح نسخ خطی، دین‌شناسی، اسلام‌شناسی، اخلاق، فقه و اصول و سیره، اجتماع شامل علوم اجتماعی، علوم سیاسی، تعلیم و تربیت و ارتباطات و تاریخ و جغرافیا از محورهای جایزه کتاب سال این دانشگاه است.

وی گفت: بخش ویژه این جایزه به کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع زبان و ادبیات فارسی تعلق گرفته است که در این بخش پایان‌نامه‌هایی که تا شهریور ۹۴ دفاع شده باشند می‌توانند شرکت کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها