کد خبر: ۳۶۳۳۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
یک عضو شورای ائتلاف از مصوبه این ائتلاف مبنی بر عدم اجازه به کاندیداهای لیست 30 نفره تهران برای حضور در سایر لیست‌های سیاسی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، اعضای لیست 30 نفره اصولگرایان تهران روز گذشته با آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان دیدار کردند.

زهره طبیب‌زاده عضو شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در این دیدار آیت‌الله موحدی کرمانی بر مسئله اخلاق در سیاست تاکید کردند، اظهار داشت: ایشان از وحدت حاصل شده بین اصولگرایان اظهار خوشحالی کرده و گفتند این مسئله یک امر پسندیده برای ائتلاف است.

وی ادامه داد: آیت‌الله موحدی کرمانی گفتند که ما باید خود را ملزم به حضور در عرصه سیاسی بدانیم.

طبیب‌زاده تصریح کرد: تلاش‌هایی که از سوی سه روحانی بزرگوار صورت گرفت، باعث شد که ائتلاف با کار کارشناسی به این وحدت برسد و در این جلسه نیز سازوکارهای ائتلاف مطرح شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مصوبات این نشست گفت: قرار شد اعضای لیست 30 نفره اصولگرایان در سایر لیست‌های انتخاباتی سیاسی قرار نگیرند و به تصمیمات شورای ائتلاف نیز متعهد باشند تا وحدت حفظ شود.

وی یادآور شد: در این دیدار اعضای لیست با یکدیگر آشنا شده و سازوکار رسیدن این ائتلاف توضیح داده شد.

به گزارش فارس، فردا 22 بهمن همه اعضای 30 نفره لیست تهران ساعت 10 و نیم صبح در خیابان آزادی به جمع راهپیمایان تهرانی می‌پیوندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها