يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۳۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
همچنین در معاملات امروز دو هزار و۹۵۶ میلیون سهم به ارزش ۵ هزار و۵۹۵ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال معامله شد.
به گزارش پایگاه 598، شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز(چهارشنبه) با 701 واحد افت، در نهایت در ایستگاه 77 هزار و 497 واحدی قرار گرفت.

همچنین در معاملات امروز دو هزار و956 میلیون سهم به ارزش 5 هزار و595 میلیارد و 733 میلیون ریال معامله شد.

علاوه بر این، همه شاخص های بازار سرمایه امروز نزولی بود به گونه ای که شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) 269 واحد، شاخص کل (هم وزن)36 واحد، شاخص قیمت (هم وزن)30 واحد، شاخص آزاد شناور 882 واحد، شاخص بازار اول 529 واحد و شاخص بازار دوم یک هزار و 312 واحد افت کرده است.

در همین حال نماد شپنا با رشد خود از ریزش بیشتر شاخص های بورس جلوگیری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها