أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۳۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
در جلسه فوق العاده سه شنبه شب صورت گرفت:
در جلسه فوق العاده ی سه شنبه شب جامعه مدرسین در غیاب برخی از اعضای اصلی و تاثیر گذار جامعه همچون آیت الله یزدی، آیت الله کعبی، آیت الله احمد خاتمی، آیت الله ممدوحی، حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان و تعدادی دیگر از اعضای محترم جامعه مدرسین، تصمیم گیری درباره کاندیداهای مورد حمایت جامعه در قم به رای گیری گذاشته شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در حالی که در روزهای گذشته خبرهای گوناگونی مبنی بر عدم حمایت جامعه مدرسین از یک لیست بخصوص در انتخابات مجلس قم منتشر شده بود در جلسه فوق العاده ی سه شنبه شب جامعه مدرسین در غیاب برخی از اعضای اصلی و تاثیر گذار جامعه همچون آیت الله یزدی، آیت الله کعبی، آیت الله احمد خاتمی، آیت الله ممدوحی، حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان و تعدادی دیگر از اعضای محترم جامعه مدرسین، تصمیم گیری درباره کاندیداهای مورد حمایت جامعه در قم به رای گیری گذاشته شد.


در این جلسه که با حضور 20 نفر از اعضاء جامعه  تشکیل گردید پس از بحث و بررسی‌ رأی‌گیری درخصوص کاندیداهای منتخب حوزه انتخابیه قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست سه نفر از کاندیداهای مورد حمایت جامعه مدرسین در قم مشخص گردید.

بر اساس اخبار منتشر شده پس از رأی‌گیری صورت گرفته علی لاریجانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی و حجت‌الاسلام علی بنایی بیشترین آرا را از جمع حاضر در جلسه فوق العاده جامعه مدرسین را به خود اختصاص دادند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
یکی نیست به این آقایان بگوید که این آقایانی که شما انتخاب کردید چه کاری برای قم انجام دادندو آن آقایی که در 20 دقیقه برجام را در مجلس تصویب کرد چرا دوباره از این اسم بزرگ جامعه مدرسین انتخاب شده آیا فکری برای آخرت خود کرده اید و یا... پناه برخدا
پاسخ
قطره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
تصميم سازيست نه تصميمگيري
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
بنایییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
با برجام حوزه های خاصی ؟از قطار پیاده شدند و شعار میدهند که رسیدیم .اخر خطه. . بیچاره ها نمیدانند درکجا پیاده شده اند و قطار هم که رفته است ....انهایی که خودشان را ساختند و بقیه به ......همه انهایی که تو تریبونها سینه چاک میدهند که برجام تمام شد وما را به سلامت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها