أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۳۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: اصولگرایانی که نامشان در لیست سی نفره نیست قطعا طی روزهای آینده انصراف خواهند داد.

به گزارش پایگاه 598، حداد عادل با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: تحرکات بعد از انتشار لیست یکپارچه اصولگرایان بیشتر از گذشته شده است اما مهم این است که اصولگرایان به وحدت برسند.

 

وی در ادامه افزود: اگر بعضی از افراد اصولگرا از کاندیداتوری خود انصراف ندهند اما مردم به لیست اصلی اصولگرایان اعتماد می کنند و امیدواریم که اصولگرایان در انتخابات موفق شوند.

 

حداد عادل در ادامه بیان کرد: بسیاری از اصولگرایان که هنوز از کاندیداتوری خود انصراف نداده اند طی روزهای آینده انصراف خواهند داد و من به این موضوع اطمینان دارم.

 

وی در خاتمه در رابطه با اینکه مردم می بایست چه نمایندگانی را به مجلس بفرستند تا جلوی نفوذ گرفته شود گفت: مردم باید در انتخاب نماینده بصیرت داشته باشند و به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
ROMANIA
۱۴:۱۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
تا وقتی ابوموسی اشعری ها در بین اصول گراها فت وفروان هستند ُ هاشمی خیالش راحت است که جریان انحرافی (...) هرگز روی زمین نخواهد ماند و اصول گراهای بی بصیرت اقتداکننده به ابوموسی اشعری ُ جریان انحراف (...) هاشمی را ُ حتی از فتنه های 88 و 78 خطرناک تر می دانند ُ فتنه کیلو چند ؟ هاشمی بخوبی می داند که ابوموسی اشعری های اصول گرا هزگز اجازه نمی دهند جریان انحرافی بمیرد . جریان انحرافی که مقام معظم رهبری ُ هیچ وقت از آن یاد نکردند و حرفی نزدند ُ اما این بی بصیرت های اصول گرا بجای اینکه تابع رهبری باشند ُ تابع هاشمی هستند . بخاطر همین تابعیت از هاشمی ُ اصول گراهای بی بصیرت ُ از نظر ما مردم لیاقت ندارند که به آنها رای بدهیم . ما به تابعان واقعی و حقیقی رهبری عزیز رای خواهیم داد یعنی همان اصول گراهای واقعی .
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۴:۱۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
هاشمی با کارت اصول گراهای بی بصیرت ُ به جنگ احمدی نژاد و دولت هایش رفت . اصول گراهای بی بصیرت همیشه یار و یاور هاشمی بوده اند ُ هستند و خواهند بود .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها