أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۳۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
به منظور شرکت در نشست حامیان سوریه؛
وزیر امور خارجه کشورمان به همراه معاون عربی آفریقایی خود در سفری دو روزه به آلمان رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صداوسيما، محمد جواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان به منظور شركت در نشست بين المللي حاميان سوريه و همچنين اجلاس امنيتي مونيخ وارد شهر مونيخ شد.

ظریف امروز پيش از برگزاري نشست بين المللي سوريه با تعدادي از وزرا و مقامات كشورهاي شركت كننده از جمله استفان ديميستورا نماينده ويژه سازمان ملل در امور سوريه ديدار و گفتگو خواهد كرد.

رييس دستگاه ديپلماسي كشورمان همچنین طي امروز و فردا با برخي وزراي كشورهاي عضو گروه پنج بعلاوه يك ديدار و گفتگو خواهد كرد.

حسين امير عبداللهيان معاون امور عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه در اين سفر ظريف را همراهي مي كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
ظریف این چند روز که در ایران بود داشت منفجر میشد! آخه چند روزی از کشور روهایایش دور بوده. اگر کنفرانس سرماخوردگی در نیویورک برگزار شود به جای وزیر بهداشت این ظریف است که خود را سرآسیمه میرساند اما اگر کنفرانسی برای پیشرفت کشورهای جهان سومی در کابل یا اسلام اباد بگذارند یک وزیر دیگه را جایش میفرستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها