يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۳۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
دو نفر تست دوپینگ دادند اما سه نفر دوپینگی شدند!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با ذوب‌آهن دو بازیکن ما برای تست دوپینگ رفتند و درحالی که دو نفر تست دوپینگ دادند اما سه نفر دوپینگی شدند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد،‌ گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم تا سی و هفتمین سالگرد انقلاب ایران را تبریک بگویم. انتظار داریم با برد فردا سالگرد انقلاب شیرین‌تر شود. ما فردا یک بازی بزرگ پیش رو داریم. شما پیشینه رقابت‌های سنتی بین پرسپولیس و فولاد را می‌دانید. این موقعیت فعلی فولاد در جدول موقعیت واقعی آنها نیست. خودتان می‌دانید که در نیم‌فصل دوم فولاد موفق‌ترین تیم بوده است و از 4 بازی اخیرش 10 امتیاز گرفته است و این نتایج نشان می‌دهد که چقدر برای این تیم اهمیت قائل هستیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم فولاد تقویت شده اما ما به بردن اصرار داریم. به جز خالقی‌فر که مصدوم است بقیه برای بازی فردا آماده هستند و امیدوارم که فردا نهایت آمادگی را برای بازی با فولاد داشته باشند.

برانکو در پاسخ به این سوال که از 5 بازی فقط یک برد به دست آورده‌اید و آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود، گفت: حق با شماست ما باید ببریم اما صرف‌نظر از نتیجه در همه بازی‌ها ما سرتر بودیم. در بازی با نفت در تهران پنالتی از دست دادیم. در بازی با پدیده در سطح بازی‌های قبلی بازی نکردیم همانطور در بازی با سپاهان که باید می‌بردیم اما ما باید ببریم و باید فرصت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی می‌کند اما این روزها شایعه استفاده از دوپینگ درباره برخی از بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌شود اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم نتایج ما خوب است چرا که 13 بازی را نباختیم. بازی‌های اخیر را ببینید که سپاهان و ذوب آهن قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بودند. اگر کمی به عقب برگردیم و به بازی‌های پرسپولیس و سپاهان نگاه کنیم می‌بینید که چقدر برده‌ایم و چقدر باختیم. ذوب آهن هم تیم سوم جدول است. با نفت هم بازی کردیم که در آسیا حضور داشت. استقلال خوزستان پدیده امسال بود که ما آنها را هم بردیم و همینطور با پدیده‌ای بازی کردیم که در نیم‌فصل دوم از نظر امتیازگیری بعد از فولاد دوم است. ما بازی‌های بسیار سختی داشتیم اما طبیعی است که اگر کمی با دقت‌تر بودیم الان جایگاه ما در جدول خیلی بهتر بود.

وی افزود: به عنوان اولین نفر و همه اعضای باشگاه علیه دوپینگ هستیم. نمی‌دانم از کجا این شایعات پخش می‌شود. در بازی با ذوب آهن دو بازیکن ما برای تست دوپینگ رفتند و جالب اینجاست که 24 ساعت بعد از آن این شایعه پخش شد که سه بازیکن ما دوپینگی هستند. آن هم درحالیکه دو نفر تست دوپینگ دادند اما سه نفر دوپینگی شدند! اینها مشخص است که شایعه است. اعلام نتیجه تست دوپینگ یک هفته زمان می‌برد اما 24 ساعت بعد از بازی این شایعات درست شد. اگر هم موردی باشد طبق قانون باید ابتدا به باشگاه اعلام شود. این نشان می‌دهد که جریانی علیه ما شایعات غلط به راه می‌اندازد اما باید بدانیم که این مسائل از کجا درز کرده است. اگر این مسئله واقعیت ندارد باید از این رسانه‌های کذاب شکایت شود.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: فلسفه من این است که باید با یک بازی باکیفیت ادامه داد. بازیکنان من استحقاق دارند چرا که خوب تلاش می‌کنند. طبیعی است که مقداری زمان لازم است اگر بازی با ذوب‌آهن را تماشا کنید ذوب آهن از دو سانتر روی دروازه ما به گل رسید اما این‌ها مهم نیست چرا که ما مسیر خودمان را می‌رویم. پنالتی‌های ما را هم از این به بعد با تجربه‌ترین بازیکنان خواهند زد تا از این مانع روحی رها شویم.

وی درباره اینکه بحث تمدید قراردادش با پرسپولیس به کجا رسیده، اظهار داشت: من باید بگویم که طاهری اعلام کرده اما درباره جزئیات هنوز صحبت نکرده‌ایم.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس با اینکه 5 امتیاز از صدر عقب است اما آیا باز هم به دنبال قهرمانی با پرسپولیس خواهد بود،‌افزود: بله همین طور است ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و از همان ابتدا گفتم که ما نبرد سختی برای قهرمانی خواهیم داشت. طبیعی است که علاقمندان به فوتبال انتظار یک نبرد جالب برای قهرمانی و موارد دیگر وجود دارد و آنها شاهد آن خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها