يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۳۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه، گفت:امروز نجات جوانان، حل مشکل بیکاری و رفع مشکلات اخلاقی جوانان همه در گرو تبعیت از ولایت و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: شما مردم عید بزرگی را در 22 بهمن به رخ دنیا کشیدید و برای سی و هفتمین بار عید پیروزی اسلام را جشن گرفتید و با حضور حماسی خود، خار چشم دشمنان شدید ان شاءالله عید دیگری را در 7 اسفند در پیش خواهیم داشت و امیدواریم ملت ایران با همین نیت که به راهپیمایی 22 بهمن آمدند، بر سر صندوق‌های رای نیز حاضر خواهند شد.

وی با توصیه به کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ادامه داد: آنهایی که نامزد انتخاباتی هستند باید خدا را در نظر بگیرند و بدانند این سمت‌ها اگر به قصد خدمت برای خدا نباشد جز خستگی چیزی نخواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران کاندیداها را به رعایت اخلاق اسلامی، رعایت قانون و پرهیز از اسراف در تبلیغات دعوت کرد و افزود: اینکه انسان بخواهد در تبلیغات به دروغ و فریب متوسل شود یا وعده‌های بد و غیرعملی به مردم بدهد و یا برای رسیدن به مقام به سمت غربی ها بچرخد، اینها مورد رضای خدای متعال نیست.

صدیقی به نامزدهای انتخابات گفت: جنبه‌های اثباتی خود را مطرح کنید. دیگران را نفی نکنید. تهمت نزنید و علیه هم جوسازی نکنید.

وی همچنین خطاب به مردم تاکید کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. چشم و گوش‌ها را باز کنید و نگذارید دشمنان و حیله‌بازان که کارکشته هم هستند و ممکن است از ساده‌دلی افراد استفاده کنند، مراکز حساس را کم کم به دست بگیرند و انقلاب را به سوی غرب یا شرق بغلتانند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز نجات جوانان، حل مشکل بیکاری و رفع مشکلات اخلاقی جوانان همه در گرو تبعیت از ولایت و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است. لذا در این رابطه انشاءالله همه مصمم باشند تا شاهد آن باشیم که مجلس و خبرگانی که امام زمان(عج) را خشنود می‌کند، تشکیل شود.

صدیقی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یک رسانه جهانی و چند میلیونی بود که آوازه آن را به گوش عالم رساند.

وی اضافه کرد: در این 37 سال مردم هرگز از خط عاشورا و امام حسین (ع) فاصله نگرفتند و این حضور اعلام ایم نکته بود که ملت ایران تا آخر در راه امام باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنس حرکت امام و ندای ایشان با همه انقلاب‌های دیگر تفاوت دارد، گفت: در همه انقلاب‌ها غیر از انقلاب اسلامی مسئله شکم و شهوت به عنوان شعارهای اولیه مطرح است.

صدیقی افزود: در سال 42 هیچ کس خواب ولایت فقیه را هم نمی‌دید اما شاهد بودیم که چطور همه آمدند و کفن پوشیدند و خون دادند. این یعنی ملت ایران با خدا معامله کرده است.

وی با اشاره به جنایات استکبار جهانی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب یادآور شد: امام(ره) با حرکت خود، افسانه طولانی مدت غرب و شرق را ابطال کرد و حقیقت دین را به کرسی نشاند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
پسر شیک پوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
حتما حتما ...بخصوص حامیان احمدی نژاد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها