أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۳۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
پرویز پرستویی دیشب پس از از دریافت پنجمین سیمرغ بلورین خود از جشنواره فیلم فجر در این باره اظهارنظر کرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برنامه تلویزیونی «زنده رود» صبح امروز -جمعه 23 بهمن ماه- مهمان عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان بود که حجم بیشتر ‌گفت‌وگو با وی مباحث  سیاسی بود. اما در یک بخش پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان تلفنی این برنامه شد.

او در سخنانی خطاب به عراقچی موضوع هسته‌ای کشور و به نتیجه رسیدن برجام را تبریک گفت و عراقچی هم خطاب به وی گفت: من دست شما و دست عباس در آژانس شیشه‌ای را می‌بوسم شما هنرمند محبوب بچه حزب الهی‌ها هستید.

پرستویی هم در پاسخ عنوان داشت: من تا به حال 5 سیمرغ از دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر گرفته‌ام که 3 تای آنها به خاطر ایفی نقش بچه‌های جبهه و جنگ و حزب‌الهی‌ها بوده است. اگر من این سیمرغ‌ها را گرفتم به خاطر حضور شما رزمندگان است و خوشحالم ستون‌های این کشور را کسانی می چرخانند که خاک جبهه را خورده‌اند.

عراقچی هم گفت: سیمرغ های حقیقی را شهدا گرفته‌اند و خون خود را اهدا کردند، امیدوارم خداوند از همه ما راضی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
مردم دست کسانی رو می بوسند که مملکت رو شهدایی بگردانند نه فقط شهدا لقلقه زبانشان باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها