أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۴۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
رئیس پیشین سیا با تکرار ادعای غرب درباره لزوم کنار رفتن رئیس‌جمهور سوریه از قدرت گفت که در صورت ادامه حملات به مخالفان سوری، باید منطقه پرواز ممنوع ایجاد شود.
به گزارش پایگاه 598، رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) در اظهاراتی درباره بحران سوریه گفت که در صورت ادامه حملات به مخالفان سوری، باید منطقه پرواز ممنوع در این کشور ایجاد شود.

در حالی که از یک سو مقابله دولت سوریه و حامیان آن با تروریست‌ها و از سوی دیگر مذاکرات دیپلماتیک بین‌المللی برای پایان بحران سوریه ادامه دارد، اظهارات و ادعاهای غربی‌ها درباره این بحران هم ادامه دارد.

به گزارش پایگاه آمریکایی هیل، رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در یک مصاحبه درباره بحران سوریه، درباره اینکه این کشور بار دیگر بتواند یکپارچه بماند، ابراز تردید کرد.

دیوید پترائوس گفت: «آیا بار دیگر امکان گردهم اوردن و یکپارچه کردن سوریه وجود دارد؟ راستش اصلا مشخص نیست که این امکان باشد و من نظرم این است که نه امکانش نیست. البته باید دید چه می‌شود».

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
ماندن یا ماندن اسد ارتباطی به باید نباید امریکا نداشته و ندارد بلکه اراده ملت سوریه و البته اقتدار ایرزان و روسیه است که در صحنه عمل روی داده و میده اگر غربی ها از برجام با ذوق زدگی هر قول نوچه های ایرانی خود را شنیدند خواب دیدند خیر باشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
تاریخ مصرف اسد خیلی وقته تمام شده و بوی گندش منطقه را گرفته حالا پوتین با سم پاشی میخواد اسد را نگه دارد البته به ظاهر . واقعیت این است که خود پوتین اسد را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها