يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۴۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
آمریکا تحریم های کره شمالی را افزایش می دهد.
به گزارش پایگاه 598، آسوشیتدپرس خبر داد: کنگره آمریکا امروز لایحه‌ای برای باراک اوباما، رئیس‌جمهور این کشور فرستاد که هدف آن تشدید مجازات‌ها علیه کره شمالی به خاطر امتناع آن کشور از توقف برنامه تسلیحات هسته‌ای خود است.

نمایندگان هر دو حزب آمریکا به اتفاق آرا توافق کردند تحریم‌های کره شمالی را افزایش دهند. این لایحه که با 408 رای موافق و 2 رای مخالف تصویب شده است، بعد از اقدام کره شمالی برای پرتاب راکت حامل ماهواره به فضا و  انجام چهارمین آزمایش هسته‌ای این کشور، تدوین شد. این لایحه پیشتر در سنای آمریکا تصویب شده بود.

هدف این لایحه قطع جریان پول لازم برای ساخت کلاهک‌های هسته‌ای کره شمالی و موشک‌های دوربرد لازم برای حمل آن است. این لایحه همچنین 50 میلیون دلار برای پخش برنامه‌های رادیویی علیه دولت این کشور، خرید تجهیزات ارتباطی لازم و حمایت از برنامه‌های بشردوستانه اختصاص می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها