يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۳۴۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
دست کم صدای سه انفجار صبح شنبه در یک ساختمان در حال ساخت در مرکز شهر آستانه پایتخت قزاقستان به گوش رسید، اما تا کنون منابع خبری درباره تلفات احتمالی این انفجار‌ها خبری منتشر نکرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: دست کم صدای سه انفجار صبح روز شنبه در مرکز شهر آستانه پایتخت قزاقستان به گوش رسید.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، دست کم صدای سه انفجار صبح شنبه در یک ساختمان در حال ساخت در مرکز شهر آستانه پایتخت قزاقستان به گوش رسید، اما تا کنون منابع خبری درباره تلفات احتمالی این انفجار‌ها خبری منتشر نکرده‌اند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها