أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۵۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
باشگاه استقلال در نظر دارد امکان حضور رایگان تماشاگران را در ورزشگاه آزادی فراهم کند.
به گزارش پایگاه 598، مسئولان باشگاه پرسپولیس با رایگان اعلام کردن بلیت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی، بیش از 75 هزار تماشاگر را در دیدار مقابل سپاهان و فولاد به ورزشگاه آزادی کشاندند.


این موضوع باعث شده کادر فنی و بازیکنان استقلال هم از مدیران باشگاه خود درخواست کنند چنین شرایطی را برای هواداران این تیم فراهم کنند.

مسئولان باشگاه استقلال هم در این راستا به سازمان لیگ نامه نوشتند. استقلالی‌ها از سازمان لیگ طلبکار هستند و قصد دارند از این پول برای رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده کنند.

در این صورت در دیدار استقلال مقابل گسترش فولاد، هواداران تیم فوتبال استقلال می‌توانند به صورت رایگان به ورزشگاه بروند.

 

گفته می‌شود در این بازی فرهاد مجیدی هم به ورزشگاه خواهد رفت و احتمال دارد استقلال یکی از پرتماشاگرترین بازی‌های چند فصل اخیر خود را پشت سر بگذارد.


میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها