أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۳۵۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
فدراسیون فوتبال برای سرمربی تیم ملی فوتبال درخواست صدور مجوز کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته اعلام کرد استعفای خود را امروز به علی کفاشیان ارائه خواهد داد تا دست رییس فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با وی باز باشد.

با این حال امروز فدراسیون فوتبال در نامه ای که به امضای علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال رسیده است از پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا درخواست شده است با توجه به اینکه پروانه اشتغال کی روش تا 14 آبان 95 و مجوز اقامت وی تا 14 آذر همین سال تمدید شده است، پلیس این مرکز نسبت به خروج و مراجعت مکرر سرمربی تیم ملی مساعدت لازم را به عمل بیاورد.

با این وضعیت مشخص نیست با توجه به استعفای سرمربی تیم ملی چطور از طرف فدراسیون فوتبال تا آذر ماه سال آینده از پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا درخواست همکاری کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها