امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۳۵۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
منصوریان:
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امسال استقلال در دو جام مدعی است و در جام حذفی هم فینالیست.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: برای سومین بار در سال 94 از اهالی رسانه عذرخواهی می‌کنم چون از جاده قدیم کرج به تهران آمدم و ان‌شاءالله این بار دفعه آخرم هست.

وی افزود: ما فردا با تیم صدر جدولی استقلال بازی داریم و پارسال جوری با استقلال بازی کردیم که این تیم پشت سر ما بود. ولی امسال این تیم در دو جام مدعی است و در جام حذفی هم فینالیست. بعد از بازی با الجیش کمتر کار تاکتیکی کردیم و بیشتر کار روحی و روانی انجام دادیم. البته باید آسیب‌شناسی شود که چرا وقتی به انتهای لیگ می‌رسیم کم و کاستی به وجود می‌آید و قطعا سال آینده هم باید مورد حمایت قرار بگیریم تا بتوانیم سهمیه بگیریم.

منصوریان تاکید کرد: من سال‌ها در استقلال بازی کردم و حالا هم احترام ویژه‌ای به تیم فنی استقلال دارم و امیدوارم مظلومی و هواداران استقلال اگر فردا روی نیمکت نشستم برای استادی و شاگردی به قضیه نگاه کنند و من را ببخشند.

منصوریان در خصوص شرایط سینوسی نفت در این فصل گفت: ما در این دو سال تجربه ریاضت مالی را نداشتیم ولی به یک باره این اتفاق افتاد و فکر می‌کنم نسبت به شرایط به وجود آمده روند ما روند بدی نبوده است. این حرکت سینوس وار می‌طلبد که تمام عوامل یک مجموعه به هم وصل باشند تا یک باشگاه به روند نرمال مالی نرسد هیچ وقت نمی‌تواند در سطح اول خودنمایی کند. متاسفانه چون تجربه این شرایط مالی را نداشتیم این اتفاقات رخ داد.

وی در خصوص دیدار با الجیش و حذف این تیم گفت: در خصوص این مسابقه از من نپرسید ولی از پرویز مظلومی ، علی کریمی، و هواداران پرسپولیس تشکر کنم. همچنین از مهدی رحمتی عزیز که همیشه کنار ما هست. از مهدی رحمتی کامیابی‌نیا و نورالهی که تاکنون یک بار او را از نزدیک دیدم ممنون هستم. به خصوص از مردم تشکر می‌کنم که وقتی آنها را در خیابان می‌بینم دلگرمی می‌گیرم. اگر آنها تو را دوست داشته باشند به تو دلگرمی می‌دهند و اگر دوست نداشته باشند با نگاه‌شان همه چیز را به ما نشان خواهند داد.

خبرنگاری گفت قنبرزاده بعد از بازی مدعی شد که تیم نفت پول شام و نهار نداشت که این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان شده بود که منصوریان در خصوص این اتفاق گفت: اگر شما اجازه بدهید ما وارد حوزه کلان مجلس و این حرف‌هایی که شما می‌زنید، نشویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها